פתיחת עונת השוקולד של עלית בסימן קרייזי…
עלית מקבוצת שטראוס משיקה בנובמבר את פתיחת עונת השוקולד של ישראל עם חדשנויות בקטגוריית השוקולד, הבפלות והחטיפים – לראשונה טבלאות שוקולד פרה "קרייזי", שוקולד עם שילובים נדירים של תוספות ואצבעות בפלות במילוי ובציפוי של מותגי עלית האהובים.
קטגורית טבלאות השוקולד צומחת בממוצע בשיעור של כ-4% כאשר שטראוס מובילה את הצמיחה ומראה גידולים בנתח השוק. לאחר השקות המוצלחות של סדרת פרה אקסטרה וסדרת פרה בלונדי מתווספת בחודש נובמבר 2018 הפלטפורמה השלישית, אשר מיועדת לקהל יעד צעיר פרה קרייזי.
סדרת "פרה קרייזי" מביאה מספר בשורות: גם פורמט מיוחד של קוביות שוקולד מסודרות "בבלאגן" וגם מיקס של 2 תוספות משוגעות במוצר אחד.
מוצרי הסדרה:
- שוקולד לבן עם שברי קרמל וופל גלידה.
- שוקולד לבן עם סוכריות קופצות ועדשים.
- שוקולד חלב עם גליליות ושוקוצ'יפס חלב.
- שוקולד חלב עם בייגלה ושוקוצ'יפס חמאת בוטנים.
כשרות: רבנות (חלב ישראל).
לדברי טל בן פורת, מנהלת שיווק בחטיבת הממתקים של שטראוס: "כמותג שוקולד מוביל חשוב לנו לייצר ערך לצרכנים שלנו. אנחנו נמצאים בדיאלוג מתמיד על מנת לאבחן את הטעם הישראלי ולייצר שוקולד המותאם לחך, לרצונות הצרכנים ולקהלי יעד שונים. בפיתוח הסדרה נלקחו בחשבון כל המרכיבים המייצרים את החוויה, החל בטעם כמובן, המשך בצורת טבלת השוקולד שמשדרגת את החוויה הסנסורית וכלה באריזה".
שוק השוקולד מגלגל בשנה למעלה מ-450 מיליון ש"ח. שטראוס מובילה את שוק השוקולד עם נתח שוק כספי של 54% ומותג פרה הינו המותג המוביל עם 44% נתח שוק כספי סטורנקסט ספט' 2018.
חדשות טעימות במיוחד גם בתחום המאפה של עלית. מותג "בפלות" מתרחב ומשיק סדרה חדשה ומפנקת של אצבעות וופל דקיקות במילוי קרם עשיר ובציפוי שוקולד מעולה, ארוזות במגשית המתאימה לאירוח וכמובן לצריכה משפחתית.
הסדרה החדשה מציעה לצרכן 3 טעמים מפנקים במיוחד, בהשראת שלושה מותגי חטיפים אהובים:
בפלות פסק זמן טראפלס מריר, בפלות בלונדי קרמל מלוח, בפלות טוויסט.
כשרות: רבנות (חלב ישראל).
מחיר ברשתות: 6-7 ש"ח לקרייזי ולבפלות 9-10 ש"ח.