אוטוטו יוון – "ברכב לועסים מסטיק אורביט"
מרס ישראל יוצאת בפעילות למותג אורביט לקראת חנוכה ומעניקה חופשה של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד!
ממחקר בינלאומי שערכה מרס נמצא כי לעיסת מסטיק בזמן הנהיגה תורמת להגברת הערנות והריכוז בזמן הנהיגה.
מרס ישראל יוצאת בפעילויות לחיזוק מותג הדגל שלה – אורביט לקראת חנוכה, שתציע לצרכנים את ההזדמנות לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון, כולל טיסה ורכב צמוד.
במסגרת זו, פעילות אוטוטו יוון תבדוק עד כמה הצרכנים מכירים את מסטיק אורביט, יוון וחנוכה.
בכל קנייה של אורביט בקבוקון לרכב, נכנסים למיניסייט ייעודי, עונים על 8 שאלות ויכולים לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד.
הפעילות תלווה בפרסום שיעלה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.
ממחקר בינלאומי שערכה מרס אשר בדק את הרגלי הנהיגה והריכוז בזמן נהיגה בקרב נהגים שלעסו מסטיק לעומת כאלו שלא לעסו, נמצא כי לעיסת מסטיק תורמת לנהיגה בטוחה ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים. ממצאי המחקר הראו כי בזמן לעיסת מסטיק- הנהגים נהגו במסגרת המהירות המותרת ופחות סטו מהכביש וכי לעיסת מסטיק שיפרה את זמן התגובה. בנוסף, נמצא כי קשר בין לעיסת מסטיק ותהליכים קוגניטיביים על ידי עידוד זרימת דם מקומית, העברת גלוקוז והעלאה באיכות תשומת הלב וריכוז.
משיווק מרס ישראל נמסר כי "החלטנו לייצר חוויה שתתקשר לתקופת החנוכה, תוך שמירה על המסר העיקרי כי לעיסת מסטיק אורביט מסייעת בשמירה על עירנות במהלך נסיעה ובכך מאפשרת לך להגיע אל היעד שלך רענן".