ענקית העיצוב, האביזרים ומוצרי הפנאי "מיניסו" עושה עלייה ומגיעה לישראל. לרשת 3,500 חנויות והיא פותחת 100 בחודש ובכל 7 ימים מושקים מוצרים חדשים. הרשת תיפתח בישראל ב-2018 עם כ-50 סניפים בהשקעה ראשונית של 25 מיליון ש"ח.
ענקית העיצוב והאביזרים היפנית מיניסו (MINISO) צפויה לנחות בקרוב בישראל. הרשת הצעירה שנוסדה ביפן בשנת 2013 על ידי המעצב היפני מיאקה ג'וניה והיזם הסיני יה גופו, מונה כבר כ-3,500 חנויות ברחבי העולם, וצומחת בקצב של כ-100 חנויות חדשות בחודש.
הזיכיון הנחשק, עליו התחרו גופים וקבוצות מהמובילים במשק הישראלי, ניתן לשני אנשי עסקים ישראלים החיים בסין, ניר יעקובוב וגונן כהן, אשר אמונים על הקמת הרשת בישראל.
בימים אלה נפגשים בעלי הזיכיון עם משקיעים פוטנציאליים, ובמקביל מתקדם תהליך איתור המיקומים לחנויות הראשונות. בישראל מתוכננות לקום כ-50 חנויות בתוך חמש שנים, במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. החנויות תהיינה בגודל ממוצע של בין 200 ל-300 מ"ר והחנויות הראשונות צפויות להיפתח במחצית הראשונה של 2018, כאשר ההשקעה הראשונית תעמוד על 25 מיליון ש"ח.
הרשת מונה מגוון בלעדי של אלפי מוצרי צריכה חכמים לשיפור סגנון החיים והפנאי ודוגלת בעיצוב ייחודי, איכות טובה ומחיר נחשק, כאשר מרבית המוצרים מתומחרים בין 5-20 ש"ח.
המוצרים מתחלקים ל-12 קטגוריות בתחומים שונים: בריאות ויופי, אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מזון ומשקאות, מוצרים עונתיים, טקסטיל, תכשיטים ושיער, צעצועים וכתיבה ומתנות, כאשר הייצור נעשה תוך שימוש בחומרים ובטכנולוגיה חכמה וידידותית לסביבה, ובכל שבעה ימים מושקים מוצרים חדשים.
החברה מחזיקה גם ברישיונות ובזכויות לייצור מוצרים ממותגים בדמויות האהובות של דיסני, הלו קיטי, בוב ספוג ועוד להיטים ותיקים וחדשים.
מיניסו – הרשת הצומחת בקצב המהיר ביותר בעולם, הפכה לפופולארית מאוד בקרב מיליוני צרכנים ברחבי העולם, וצפויה לפתוח כ-10,000 חנויות ברחבי העולם עד 2020. צפי המכירות העולמי עד לשנה זו צפוי לעמוד על כתשעה מיליארד דולר. קיימות כיום חנויות בכל רחבי אסיה, באירופה נפתחו חנויות כבר בגרמניה, ספרד ורוסיה, גם בארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד.