FETISH – רשת ההנעלה החדשה בישראל מקבוצת MANIA GROUP, יוצאת בקמפיין ייחודי מסוגו לבחירת הפרזנטורית שתוביל את השקת הרשת בישראל ותזכה בסכום חלומי של 100,000 ש"ח.
את הקמפיין לבחירת הפרזנטורית מובילות אושיות וכוכבות רשת, בהן: דנה זרמון, מור סילבר, נטלי דדון, דנית גרינברג, לירון רביבו, ענבר פיינשטיין, אירה אלבין ודוגמניות נוספות, כמי שכפות הרגליים שלהן לא מספיק יפות והן לא נבחרות להוביל את הקמפיין, ובכך מכריזות על פתיחת תחרות הפרזנטורית של רשת FETISH, במסגרתה תקבל הפרזנטורית הנבחרת חוזה נחשק בסך 100,000 ש"ח עבור צילומי הקמפיין.
התחרות תסתיים במהלך נובמבר, במסגרתה תוכרז הפרזנטורית הזוכה בדף האינסטגרם הרשמי של FETISH.
@ fetish.shoes
לצפייה בסרטון הקמפיין באינסטגרם: https://goo.gl/4jxrin
לדברי מישל רוגוף, מנכ"ל קבוצת MANIA GROUP: "בדומה לרשת FETISH, שמציגה חדשנות בתחום ההנעלה עם דגמים ומותגים ייחודיים ובלעדיים בישראל, גם הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין הוא ליצור מעבר לבלתי אפשרי, ולאפשר הזדמנות לכל אחת להגשים את החלום להיות פרזנטורית בחגיגה של השקת הרשת".
במסגרת הקמפיין לבחירת הפרזנטורית החדשה של רשת ההנעלה FETISH, החל מהיום, כל מי שתרצה להתמודד על הזכייה בתואר הפרזנטורית, תוכל להעלות תמונה של הרגל שלה, עם הנעל הכי שווה שיש לה, לאינסטגרם בתיוג fetishisrael# ולהשתתף בתחרות.
התחרות תתקיים בעמוד האינסטגרם הרשמי של פטיש: FETISH.SHOES, במסגרתה תיבחר ותוכרז הזוכה שתוביל את קמפיין השקת הרשת בישראל. הפרזנטורית תייצג את המותג במהלך השנתיים הקרובות, ועם בחירתה תוביל את קולקציית סתיו-חורף 2017-2018.
הקמפיין יעלה למשך כשבועיים באתרים מובילים ברשת ויקודם ברשתות החברתיות כגון עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של FETISH, עמודי האינסטגרם של מובילות הרשת המשתתפות בקמפיין ועוד.
את קולקציית סתיו-חורף 2017-2018 החדשה של FETISH ניתן להשיג ברשת החנויות: קניון הזהב ראשל"צ, קניון מלחה ירושלים, גרנד קניון חיפה, קניון עיר ימים נתניה, קניון סימול אשדוד, קריון קריית ביאליק ופרץ סנטר שדרות שייפתח בתחילת נובמבר 2017.