רשת "אפרודיטה" משיקה חנות אופנה דיגיטלית הראשונה בעולם – LINGERIE PARIS בקניון רמת אביב, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון ש"ח, אז באנו להשקה הנוצצת, התפנקנו והתנסינו בחוויה.
רשת אפרודיטה, המתמחה בהלבשה תחתונה ובגדי ים, משיקה חנות ייחודית אשר עתידה לשנות באופן מהותי את תפיסת הקמעונאות הרגילה והמעבר לקמעונאות חכמה. "אפרודיטה" היא החלוצה בתחום הקמעונאות הדיגיטלית המתקדמת בארץ ובעולם.
LINGERIE PARIS תציג קולקציות יוקרתיות של מותגי העל הצרפתיים בקטגוריית הלבשת תחתונה, ביניהם SIMONE PERELE ,AUBADE ,LISE CHARMEL ,EMPRIENTE.
החנות תשלב בין חוויית רכישה דיגיטלית מתקדמת לבין חוויית רכישה רגילה. החנות מגדילה את שטח תצוגת הקולקציות על חשבון מלאי הפריטים הפיזי המוחזק בחנות. המלאי קיים בצורה דיגיטלית ונגיש להזמנה בכל עת, כאשר מרגע ההזמנה בחנות ועד לרגע קבלת המוצר הרצוי בבית או בבית הקפה (שם הלקוחה יכולה להמתין עם כוס קפה ביד על חשבון אפרודיטה), עוברות 30 דקות בלבד.
הסתיים עידן האכזבות מתשובות של המוכרות בשטח, כמו "המוצר במידה בדיוק אזל מהמלאי, נודיע לך כשהוא יגיע" או "זה קיים בסניף אחר, נזמין לך את המוצר והוא יגיע בעוד שבוע". הכל זמין ומותאם לצרכי הלקוחה!
כמו כן, החנות תשלב באופן דיגיטלי הטבות אישיות עבור כל לקוחה, אותן ניתן להוריד באופן מידי לטלפון האישי, וגם לממש אותן באופן מידי בזמן ההמתנה למוצר. את ההטבות ניתן לצבור ולממש אותן בשלב מאוחר יותר.
השירות הדיגיטלי בחנות ילווה בדיילות מכירה הבקיעות בענף ההלבשה התחתונה, שהוכשרו במיוחד להפעלת החנות האופנתית הדיגיטלית הראשונה בעולם.
אפרודיטה, קניון רמת אביב, קומה 2, רחוב איינשטיין 40, תל אביב.