המהלך כולל מגוון מבצעי 2+1 על מאות מוצרים, דוגמת: שוקולד פרה, גבינת סקי, נסטלה דגני בוקר ילדים, סלטי שטראוס וצבר, דורסל, אורל בי, פיראוס ועוד. כל הרוכש ב-500 ש"ח מוצרי נון פוד, מקבל 200 ש"ח נטענים בכרטיס המועדון לקנייה הבאה. מבצעי אונליין: כל מוצרי החשמל ללא מע"מ. לדוגמא: מסך 50 אינץ' של פיילוט ב-1,598 ש"ח, מכונת כביסה של בוש 7 ק"ג ב-1,598 ש"ח (כולל הובלה חינם) והחזר של 200 ש"ח לקנייה הבאה.
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן מסר כי "אתר שופרסל אונליין הנו אחד הנכסים המרכזיים של הרשת ומהווה חלק חשוב מהאסטרטגיה של שופרסל לשנים הבאות. אנו רואים ומובילים את התפתחות השוק בעולם האונליין ומקדישים משאבים רבים בשיפור מתמיד של האתר והשירות של הזמנות מקוונות ללקוחות. שופרסל הנה מובילה עולמית באחוז חדירה של רשת קמעונאית בתחום המכר המקוון".
אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אומר כי "פעילות הדיגיטל של שופרסל עשתה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות ואנו מרגישים מוכנים לקפיצת מדרגה הבאה. למעלה מ-300 אלף לקוחות כבר קנו באתר שופרסל, כאשר הפדיון בשנת 2016 יחצה את רף המיליארד ש"ח ומהווה כבר למעלה מ-10% מפדיון כלל רשת שופרסל. הלקוחות כיום מבינים שהם יכולים ליהנות בלחיצת כפתור משירות איכותי שמגיע עד הבית, ביטחון שבוחרים עבורם את המוצרים הטובים והטריים ביותר, והכל במחיר אטרקטיבי ביותר הדומה למחירי שופרסל דיל. בנוסף, באפליקציית שופרסל ממומשים כל חודש מאות אלפי קופונים אישיים על פי התנהגות וסל הקנייה של הלקוחות וכן כ-15% ממכירות האונליין שלנו מבוצעות באמצעות ערוץ זה".
כחלק מתפיסת השירות ללקוח והובלת שוק הקמעונאות, רשת שופרסל פיתחה ומפעילה מגוון נכסים דיגיטליים משמעותיים, אשר המרכזיים ביניהם: אתר מכר מקוון – שופרסל אונליין, אפליקציה מתקדמת, אתר המתכונים "פודלישס", אתר התמ"ל שופרסל בייבי, דף פייסבוק ובלוגים מבוקשים.
בשבוע הקרוב, שופרסל תעלה עם מהלך תקשורתי נרחב לקידום הנכסים הדיגיטליים, בדגש על אתר שופרסל אונליין ואפליקציית שופרסל.
אתר שופרסל אונליין הינו אתר המכר המקוון הגדול בישראל. כיום באתר מוצגים למעלה מ-20 אלף מוצרים מ"אבטיח עד מדיח" – באתר ניתן למצוא: מוצרי מזון, ירקות ופירות, בשר טרי, מוצרי טיפוח, מוצרים אורגניים, חשמל ואלקטרוניקה, כלי מטבח, טקסטיל, רהוט גן, משחקים לילדים ועוד.
באתר קיימים כלים חכמים שעוזרים בתהליך הקנייה ומאפשרים חסכון כספי גדול, וכן חברי מועדון לקוחות שופרסל באתר יכולים ליהנות מרשימה אישית המבוססת על הרכישות שלהם בסניפי הרשת כבר בקנייה הראשונה על בסיס היסטוריית הקניות שלהם.
המהלך השיווקי ילווה בקמפיין טלוויזיוני, עיתונות ודיגיטלי בהשקעה של 3 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
אפליקציית שופרסל, הנה מהאפליקציות המבוקשות ביותר בישראל. למעלה מ-450,000 איש כבר הורידו את האפליקציה. האפליקציה מציעה מגוון שירותים והטבות כגון: קופונים אישיים ללקוחות המועדון, אפשרות לרכוש בשופרסל אונליין, עדכון על מבצעי הרשת, בניית רשימת קניות ועוד.
אנו שוקדים יום יום על חדשנות בעולם הדיגיטלי ופועלים כבר בשנה הקרובה על מגוון שירותים וחידושים מפתיעים.