תנו קפיצה: מותג האופנה JUMP מציג את קטלוג סתיו-חורף 17/18. מותג האופנה JUMP מציג קולקציה קלאסית בסגנון אירופאי, לבוש מחויט לצד פריטי קז'ואל יומיומיים המיועדים לנשים פאשניסטיות אוהבות אופנה, נשיות, בעלות ביטחון עצמי וסגנון לבוש ייחודי.
הפריטים שבקולקציה נבחרו בקפידה על ידי מעצבת המותג, טובית סגל-גרובר אשר בנתה מלתחה פרקטית ואופנתית המתאימה להרכבת טוטלוקים בסגנונות שונים.
"הצורך שלנו כנשים לרוץ ממקום למקום ועדיין לראות במיטבנו, מוביל את הקולקציה ואף מסבירה את הבחירה בפרזנטוריות: אנה ארונוב ודנה גרוצקי", מסבירה אביטל נחמן, סמנכ"ל השיווק של המותג. אנה ארונוב, רקדנית, אשר בימים אלה מובילה את התוכנית "רק לרקוד" מסמלת עבורנו את האישה החזקה, העצמתית, זאת שיודעת מה היא רוצה בכל רגע והכל זמן. דנה גרוצקי, מגישה וכתבת בתוכנית 'גיא פינס', מסמלת עבורנו את האישה החדשה, העצמתית, זאת שלא מפחדת משום דבר ובטוחה בעצמה. אנו שמחים על הבחירה בבנות להובלת הקטלוג בפעם השניה וצופים שיתוף פעולה רחב וארוך בין הצדדים." מוסיפה נחמן.
לצפייה בקטלוג הדיגיטלי: http://www.onot.co.il/catalogjump2018/index.html
DENIM
בקולקציית החורף של JUMP ניתן לראות מגוון פריטי מיקס אנד מאטצ' ליצירת טוטלוק ג'ינס. מעצבת המותג טובית סגל-גרובר, בנתה קולקציית דנים נשית ובוגרת הכוללת ג'ינסים בגזרות מחמיאות, שמלות משולבות קשירה, ג'קטים וכן מגוון של חולצות מכפותרות מג'ינס.
חליפות
את טרנד החליפות שתופס חלק נכבד ברשימות MUST HAVE לחורף. ניתן למצוא בקולקציה חליפות נשיות הנותנות מענה לנשים הקרייריסטיות שמחפשות להישאר באזור אופנתי קליל אך מוקפד. החליפות ניתנות להרכבה ויצירת טוטלוקים בהרכבה אישית.
עוד בקולקציה, פריטי קז'ואל מוקפדים שילוו אותנו העונה וישלימו את מראה המשרדי בגרסה הקלילה והקז'ואלית שלו. דפוסים של משבצות, דפוסים גראפיים בשחור לבן ופרחים לצד פטצ'ים ורקמות, קבוצת ג'ינס מגוונת, בדים בנראות זמש, קטיפה וסאטן. שילוב של אלמנט הקשירה, לצד שרוולי פעמון מחמיאים, חיבורי צבעים ופרינטים מחברת את הקולקציה לטרנדים העונתיים. הצבעוניות של הקולקציה מבוססת בעיקר על גווני הלבן, השחור והאפור עם נגיעות של סגול מעושן, ירוק, כחול על גווניו שמאפיינים את החורף הקרוב.
מעילים וג'קטים
המעילים והז'קטים הפכו עם השנים לאביזר משדרג. אוסף המעילים והז'קטים של JUMP מכיל דגמים קלאסיים מחמיאים שמוסיפים ללוק. ז'קטים ועליוניות ארוכים לצד ז'קט ג'ינס קלאסי וכמובן מעילים בצבעוניות החורפית.
אוסף פריטי הערב
קולקציית הערב של רשת JUMP אלגנטית, נשית וסקסית וכוללת פריטים בגזרות קלאסיות ומחויטות בצבעוניות המבוססת על הצבע השחור ושילובו עם זהב וכסף. אוסף פריטי הערב נוצץ וגלאמי מתמיד ומציע לוקים מרשימים ביניהם: שמלה שחורה קטנה, שמלת מיני פרינט שחור לבן, אוברול , שמלת קולר ועוד.
רוב הקולקציה יוצרה מבדי סריג ואריג מחטבים, בעלי טקסטורות מגוונות ושילובי בדים מנצנצים. קבוצת הערב תתחדש במהלך העונה מספר פעמים באופן רציף.
JUMP מוצרי 24/7
בנוסף, מציעה רשת JUMP מוצרי 24/7 עוטפים את הלקוחה בכל שעות היממה בהתאמה מושלמת לצרכיה. כהשלמה לאורח החיים וכחלק בלתי נפרד מהיום שלנו. לקים בצבעוניות מותאמת לקולקציה ובשמים ריחניים. בנוסף, עוצבו תכשיטים וחגורות ל-TOTAL LOOK מושלם.
טווח מידות: 38-48.
טווח מחירים: 499.90-39.90 ש"ח.
מותג האופנה Jump
מותג האופנה JUMP הוקם ב-1981 כרשת אופנה לאישה העובדת. לפני כשנתיים נרכשה החברה על ידי משפחת שמע, מבעלי רשת האופנה ONOT וכיום נמכר המותג בכ-80 חנויות Onot & Jump ברחבי הארץ. המותג JUMP בעיצובה של טובית סגל-גרובר, מציע קו אופנתי קלאסי ופרקטי עם נגיעות קלות בטרנדים, במידות 38-48. הקולקציה מאופיינת בסגנון אירופאי קלאסי לצד פריטי קז'ואל יומיומי. את קמפיין המותג מובילות גם העונה, הרקדנית, אנה ארונוב ואשת התקשורת דנה גרוצקי.
IT'S BETTER TOGETHER
במהלך השנה האחרונה, הושלם מהלך איחוד החנויות של המותגים ONOT אשר בבעלות משפחת שמע ויפת ו-JUMP בבעלות משפחת שמע. כיום קיימים כ-80 סניפי Onot & Jump ברחבי הארץ, וכן, מועדון משותף לשני המותגים. מועדון הלקוחות מונה למעלה מ-300,000 חברות הנהנות מהטבות ייחודיות וממגוון מבצעים בלעדיים.
יואב שמע, מבעלי רשת עונות וג'אמפ: "אנו שמחים על סיומו של מהלך האיחוד התפעולי של המותגים ONOT ו-JUMP. החיבור בין שני המותגים הוביל להרחבת הסגנונות וכן הגדיל את מגוון הפריטים וטווח המידות המוצעים ללקוחה שלנו שבעצם מקבלת שני מותגים ושתי קולקציות באותה החנות. כיום מופעלים כ-80 סניפי Onot & Jump ברחבי הארץ וכן אתר סחר משותף לשני המותגים".
להשיג בחנויות Onot & Jump ברחבי הארץ ובאתר הסחר: www.onot.co.il.