אסם ורשת המסעדות Black בשיתוף פעולה: ביסלי בטעמי Black Burger וכנפיים לוהטות – מנות הדגל האהובות של Black. עלות ההשקעה הכוללת בשיתוף הפעולה: 650 אלף ש"ח.
שיתוף פעולה ראשון מסוגו משלב בין קטגוריית החטיפים של אסם לבין רשת מסעדות ההמבורגרים המצליחה Black, בניצוחו של השף ומבעלי הרשת צחי בוקששתר. במסגרת שיתוף הפעולה אסם משיקה תחת מותג ביסלי שני טעמים במהדורה מוגבלת – ביסלי בטעם Black Burger וביסלי בטעם כנפיים לוהטות – טעמי מנות הדגל האהובות של רשת ההמבורגרים הפופולארית.
כל מי שיקנה את הביסלי במהדורה המיוחדת יקבל הטבה ייחודית ברשת Black: על גבי האריזה תצורף הזמנה להצטרף חינם למועדון הלקוחות של Black למשך שנה המעניק הטבות חודשיות, הנחות ומתנות לימי הולדת.
במהלך ההשקה, רשת Black Burger תגיש בכל סניפי הרשת את שתי מנות הדגל שלה, אך עם תוספת ביסלי בטעמי המהדורה: המבורגר עם שבבי ביסלי – "קראנצ' ביסלי בורגר" ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי – "ביסלי ווינגז". בנוסף, כל מי שירכוש במהלך המבצע מנה ברשת מהמנות המיוחדות שהרכיב השף צחי בוקששתר וכן ארוחה מהתפריט, יקבל ביסלי בלאק בורגר, עד גמר המלאי.
לדברי גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי מחזיק בנתח שוק משמעותי של 12.5% מכלל קטגוריית החטיפים. שיתוף הפעולה הייחודי שלנו עם רשת Black יפתיע את צרכני החטיפים עם טוויסט מקורי בטעמי הביסלי בהשראת מנות הדגל האהובות של רשת Black".
צחי בוקששתר, שף ובעלים רשת Black : "גם כך אי אפשר להפסיק לאכול ביסלי, אפילו כשטעמנו את טעמי הביסלי החדשים בזמן הפיתוח כולנו התמכרנו. השילוב בין הפריכות של ביסלי לטעמים של Black שכולנו אוהבים, יצר משהו שבקרוב יהיה קשה לדמיין טיול שנתי בלעדיו, או סתם זלילה בזמן צפייה במשחק טוב, שאפו לחברים באסם. כמובן שלא יכולתי להתאפק והכנתי שתי מנות המשלבות את טעמי הביסלי החדשים במאכל המקורי. כיף גדול".
כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג ברשתות השיווק השונות.
מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ש"ח.
*עד גמר המלאי
תוקף ההשקה: עד סוף יוני או עד גמר המלאי
ההשקה תלווה בקמפיין דיגיטל, נראות בנקודות המכירה ובהטבות לצרכנים ברשת בלאק.