גלידות נסטלה פותחת את עונת הגלידות 2023 ומשיקה מגוון חידושים מפתיעים
גלידות נסטלה פותחת את עונת הגלידות 2023 ומציגה חדשנות מרגשת בכל הקטגוריות. בין החידושים העונה יהיו מוצרים חדשים בסדרת קראנץ', חידוש מוצרי בסדרת לה פרוטה, חידוש גם בגזרת ה-99 קלוריות ושני חידושים בעולמות הילדים ומשפחה.
בעונה הנוכחית, מחזקת גלידות נסטלה את המותג קראנץ' (Crunch) עם שלגון קראנץ' שוקולד ואגוזי לוז – גלידת שוקולד בציפוי שוקולד לבן וליבת ממרח אגוזי לוז. כמו כן, מרחיבה את מאגדות קראנץ' לבית עם מאגדת בלונד בייגלה הכוללת שש יחידות – גלידה בטעם בייגלה בציפוי שוקולד בלונד.
בהמשך העונה תמשיך גלידות נסטלה במהלך מרגש של שיווק קרוב לצרכנים ותשיק מוצר מסדרת קראנץ' שהוצע ונבחר על ידי הצרכנים.
בקטגוריית ה-Wellness, משיקה לראשונה גלידות נסטלה את לה פרוטה סקוויז, מוצר קונוס חדשני תחת סדרת לה פרוטה אשר מרחיב את קהל היעד של לה פרוטה גם לילדים. הקונוס מאפשר אחיזה נוחה וחוויית צריכה מהנה. לה פרוטה סקוויז יוצע בטעמים אהובים על כל המשפחה, אבטיח, תות ומלון וקיים גם בגרסה כשרה לפסח.
לאחר ההצלחה של קראנץ' פיסטוק, משיקה גלידות נסטלה מאגדת פיסטוק שוקולד לבן בגזרת ה-99 קלוריות. מאגדת חמישה שלגונים בטעם פיסטוק, בציפוי שוקולד לבן ושברי פיסטוק גרוס.
בעולם המשפחה והילדים משיקה גלידות נסטלה בקטגוריית הגלידות בחבילות הבית לה קרמריה באבל גאם – גלידה בצבעי תכלת וורוד, בטעמי מרמשלו ומסטיק ובניחוח נוסטלגי. נראות המוצר עוצבה באופן בולט וזהה לשלגון הבאבל גאם האהוב.
כמו כן, צפויים להיות מושקים חידושים מרגשים תחת המותג המצליח מילקה, חידושים נוספים בסדרת אקסטרים (Extreme) בקטגוריית הטילונים, חידוש נוסף בסדרת לה פרוטה, שחקן חיזוק משמעותי בסדרת קראנץ' ועוד.
לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "היקף קטגוריית שוק הגלידות בשנת 2022 בישראל נאמד ב-1.9 מיליארד ₪ כאשר הקטגוריה הצומחת ביותר היא קטגוריית האימפלס. הסגמנט הצומח ביותר בשוק הגלידה בשנת 2022, בו גם בחרנו להתמקד השנה בפיתוח המוצרים החדשים, הוא סגמנט הפינוק".