הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת הרשת אלה איילון, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת SCOOP. איילון נבחרה להחליף את הפרזנטורית המיתולוגית – רוסלנה רודינה, ששימשה בחמש העונות האחרונות כפרזנטורית המותג.
מי שיצטלם לצד איילון בקמפיין הוא הדוגמן רז זלצרמן, ובן זוגה לחיים של איילון. במסגרת החוזה שנחתם, יקבלו כל אחד מהשניים עבור עונה 60,000 ש"ח.
אלה איילון, בת 21, מתחזקת אינסטגרם המונה 166 אלף עוקבים ומחזיקה בשני תפקידים: מובילת דעה ברשתות חברתיות ודוגמנית בינלאומית. בישראל היא נחשבת לנערת פלפל וכבר הספיקה לדגמן לכל מותגי האופנה, בניהם: קסטרו, דלתא, פיקס ועוד. לצד הקריירה המקומית אלה מתחזקת גם בינלאומית: היא מיוצגת בלונדון ומילאנו ועובדת מסביב לשעון. בין היתר השתתפה בתצוגת האופנה של מותג הלבשה התחתונה טזניס (tezenis מבית איטימיסימי), הספיקה לדגמן לצד פריס הילטון במילאנו והשתתפה בקליפ של ריקי (המקביל של ג'סטין ביבר, באיטליה) שזכה למיליוני צפיות.
רז זלצרמן, (32) פרץ לתודעה הציבורית מימי ריאלטי המרוץ למיליון, בזכות הצמד "רז ואלכסה". מאז הספיק זלצרמן להשתתף בלא מעט קמפיינים, וכיום מתעסק בתכשיטים ומנהל את המותג שבעיצובו – Envy.
הקמפיין של רשת SCOOP בכיכובם של איילון וזלצרמן יעלה בתחילת חודש ספטמבר 2019, לרגל השקת הקולקציה החדשה ויכלול בין היתר תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "אנו מאמינים בשיווק באמצעות משפיענים ברשת ובטחים שאלה איילון, שיש לה מספר רב של עוקבים ומתאימים לערכי המותג, תוסיף ערך מוסף לפעילות השיווקית של הרשת. בנוסף לכך, אלה מוכשרת, עם ניחוח בינלאומי ודמות השראה להרבה גולשות באינסטגרם. אנו רואים בה דמות אידיאלית ורלוונטית, להעברת המסרים של המותג: צעירה, רעננה, אופנתית ועדכנית. בנוסף, עצם חשיפתה והצלחתה בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש".
רשת נעלי סקופ מונה 65 סניפים בפריסה ארצית. הרשת העסיקה בעבר פרזנטורים מובילים כמו: רותם סלע, דר זוזבסקי, רוסלנה רודינה, בר פאלי, שגיא ביטבוקס, אנה זק ועוד.