המותג בייביסיטר משיק חיתול חדש – דק, גמיש, מעוצב ואיכותי מאי פעם!
מותג החיתולים בייביסיטר משיק חיתול חדש, פרי פיתוח שנמשך כשנתיים, מאז רכשה ניאופרם מוצרי צריכה את המותג. עבודת הפיתוח המאומצת לוותה בהשקעה טכנולוגית מסיבית ובשדרוג קו הייצור.
החיתול החדש, בעל ספיגה מוגברת, נותן מענה מדויק לצרכי האמהות בישראל, בהיותו דק יותר, נח וגמיש יותר בזכות מערכת סגירה אלסטית המותאמת במיוחד לגוף התינוק ומאפשרת אטימה מושלמת למניעת דליפות.
חיתולי בייביסיטר החדשים והמעוצבים, המתאפיינים באיכות גבוהה, זכו לציון המשוקלל הגבוה ביותר וכן לציון הכי גבוה בפרמטרים של הגנה מפני נזילות ויובש פני השטח על פי בדיקה שנערכה במעבדת SGS שבצרפת.
ירדן בארי – מנהלת השיווק של בייביסיטר מספרת: "הקשר הישיר והרציף עם הצרכנים הוא שמאפשר לנו לענות במדויק על צרכי הורים מחתלים בארץ. בשנתיים האחרונות השקענו בשדרוג קווי הייצור, אמצעי הבטחת האיכות ובחומרי הגלם ואנו גאים להציג את חיתול בייביסיטר האולטימטיבי, חיתול איכותי, נוח, דק, גמיש, מעוצב ובעל יכולת ספיגה מנצחת".
מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בדיגיטל ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן בחרדי.
אריזות חיתולי בייביסיטר החדשים ישווקו במידות 3, 4, 4+, 5 ו-6.
ניתן להשיג ברשתות המזון, בניו פארם ובחנויות נבחרות.
מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים, ספריי החתלה ומגן מזרן לגמילה, משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).