חברת גורי, בעלת המותג "חמצוצים" – מותג הממתקים מספר שתיים בשוק, מרחיבה את פעילותה בתחום הממתקים ומשיקה לקראת חג פורים שמונה מוצרים חדשים.
המוצרים החדשים יושקו תחת מיתוג חדש הכולל דמויות נוספות על האריזות, שיתלוו אל האריה הוותיק המזוהה עם מוצרי החברה. כל דמות תייצג מוצר אחר ועל כל אריזה יופיע מדד חמיצות המציין את דרגת החמיצות – חמוץ מאוד, חמוץ או מתוק.
המוצרים החדשים
מגוון של לקקנים
- לקקנים שטוחים בטעם פירות וקולה מתוקים (25 יחידות, משקל 200 גרם).
- לקקנים במילוי אבקה בטעם פירות חמוצים (12 יחידות, משקל 192 גרם).
- לקקנים בטעם פירות מתוקים (12 יחידות, משקל 192 גרם).
- לקקנים ב-2 שכבות – 2 טעמים של קולה ופירות (10 יחידות, משקל 200 גרם).
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ש"ח.
מבצע לחג פורים: 3 יחידות ב-20 ש"ח.
מגוון של סוכריות מציצה:
- סוכריות טופי בטעם פירות מתוקים (100 גרם).
- סוכריות טופי בטעם פירות חמוצים (100 גרם).
- סוכריות קשות מתוקות בטעם תות ויוגורט (100 גרם).
- סוכריות קשות בטעם פירות חמוצים (100 גרם).
מחיר מומלץ לצרכן: 4.90 ש"ח.
מבצע לחג פורים: 3 יחידות ב-10 ש"ח.
המוצרים החדשים מצטרפים אל המוצרים הקיימים של "חמצוצים", ובהם:
- "חמצוצים" מקלות חמוצים (100 גרם) – מחיר מומלץ לצרכן: 7.90-8.90 ש"ח. יוצעו לקראת חג פורים במבצע: 3 יחידות ב-20 ש"ח.
- "חמצוצים" מקלות חמוצים (50 גרם) – מחיר מומלץ לצרכן: 4.90 ש"ח. יוצעו לקראת חג פורים במבצע: 3 יחידות ב-10 ש"ח.
המבצעים בתוקף מ-20.2.17 ועד גמר המלאי.
את מוצרי "חמצוצים" ניתן להשיג ברשתות השיווק, חצי חינם, רמי לוי, ביתן, וחנויות נוספות ברשת הרביעית ובחנויות הפרטיות.