חברת האופנה רנואר ואיתי בצלאלי הסטייליסט ומלביש הטלוויזיה המוביל, משיקים יחדיו קולקציית קפסולה ייעודית לגברים לקראת עונת הפרום והאירועים.
הסטייליסט ומלביש הטלוויזיה איתי בצלאלי, המלביש את מרבית משתתפי תוכניות הפריים טיים, כולל אמנים ומגישים מהשורה הראשונה, עיצב לחברת האופנה רנואר קולקציית קפסולה שחורה וגברית במיוחד.
הפרום, הלא הוא נשף סיום התיכון, הספיק להשתרש במחוזותינו וליישר קו עם הסטנדרט האמריקאי – הלימוזינה, בחירת מלך ומלכת הנשף וכמובן השמלה, שנוטה לדחוק הצידה את השיח על הלבוש הגברי המקביל. חוסר האיזון הזה שימש נקודת מוצא לקולקציית קפסולה ייחודית לנערי הפרום, במסגרתה חברו מעצבי מחלקת הגברים של רנואר לסטייליסט ומלביש הטלוויזיה איתי בצלאלי, המזוהה עם הפרסונה האופנתית של בוגרי 'דה וויס' לצד אמנים ומגישים מהשורה הראשונה.
איתי בצלאלי, סטייליסט ומלביש טלוויזיה: "קשה לומר שבגדי אירועים, ובייחוד החליפה הקלאסית, הם הבחירה הטבעית שלי, לא עבורי באופן אישי ולא עבור האמנים שאני עובד איתם", אומר בצלאלי, "ולכן האתגר היה להוציא את המקטורנים, הווסטים והמכנסיים המחויטים מהקונטקסט הסולידי והמעט משעמם ולתת להם טוויסט סטריטי ומעודכן, כזה שידבר לקהל צעיר ואופנתי".
תשעה פריטי הקולקציה עושים בדיוק את זה – ממקסמים בין מסורת של חייטות גברית לצלליות בניחוח מרד נעורים ואטיטיוד בועט הבא לידי ביטוי בדיטיילים, בשילוב בין הפריטים ואופן הלבישה שלהם, כולם בחסותו של בצלאלי. כך, ז'קט בייקר זוכה לפרשנות אלגנטית באריג גברדין המזוהה עם חליפות, מכנסי קפלים מפשתן משובח נתחבים לתוך גרביים במראה גרפי עם נעליים גבוהות ו-וסט בעל דש כפול נלבש מעל טי-שרט, כולם במונחות מוקפדת. הקולקציה, שחורה ברובה (פרט לחולצה מכופתרת לבנה אחת), זוכה להדגשים כסופים – באמצעות כפתורי בורג ייחודיים, רוכסנים ושרשראות כיס ומלווה במוטיב גרפי של משולש -כדפוס על טי-שרט או על בטנה, או כסיכות דש.
אודות רנואר
קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.