חדש על המדף: שמינית הטורטיות של חברת AVEL – מגולגלת ב-8.90 ש"ח
חברת השיווק AVEL ממשיכה לכבוש את מדפי המכירה בחנויות וברשתות השיווק השונות בישראל והפעם באמצעות טורטיות איכותיות במחיר תחרותי. מנכ"ל AVEL: "תכניות הבישול ותרבות האינסטגרם יצרו באז של ביקושים למוצר".
חברת AVEL, בבעלותו של אבי רווח, לשעבר מנכ"ל בקבוצת "קוקה קולה", מרחיבה את פעילותה והחלה בשיווק טורטיות ברשתות השיווק ובחנויות השונות.
"אמנם מוצרים כמו טורטיה היו תמיד בשוק, אולם, תכניות הבישול ותרבות האינסטגרם יצרו באז של ביקושים למוצרים כמו הטורטיה וכמו ניוקי, עלי גפן, ועוד", אומר רווח. "אם בעבר היינו מוצאים אותם בעיקר בחנויות מתמחות הרי שכיום אנחנו חווים עליה של עשרות אחוזים בקטגוריות אלו בכל שנה. אם ניקח את הטורטייה לדוגמה, אזי בשנת 2017 ישנו גידול של 28% לעומת אשתקד. גודל הקטגוריה מוערך בכ-3.2 מיליון מארזים, שהם כ-26 מיליון יחידות טורטייה וסך כספי מוערך של כ-30 מיליון ש"ח בשנה, וזאת ללא המכירות לשווקים מקצועיים, כדוגמת בתי מלון, קייטרינגים מסעדות ועוד. בצד זה, גם מיקומן ברשתות השיווק, על המדפים, מתפתח והולך וכיום ניתן למצוא מגוון נרחב של מוצרים אלו בסופר".
הטורטיות של AVEL מיוצרות במפעל מוביל באירופה ומיובאות בקירור מתוך מטרה לשמור על טריותן.
בכל מארז, ניתן למצוא שמונה יחידות בקוטר 20 ס"מ (45 גרם), סה"כ 360 גרם במארז.
המחיר לצרכן: 8.90 ש"ח למארז.
כשרות: כשר פרווה, בהשגחת בד"צ, חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
ניתן למצוא ברשתות השיווק: יינות ביתן, מגה, ויקטורי, מחסני השוק, סופר דוש, חביב, מחסני מזון, חינם פלוס, מאי מרקס, מזוז, מרכז המזון יהודה, שיווק כרמיאל, סופר חוף הדקל, סיטונאות רחמים, קרלברג, כלבו סאמארה, שוק פייסל, רב שיווק, ח. כהן, ובעוד מאות מינימרקטים וחנויות מתמחות ברחבי הארץ.