חברת טמפו משיקה את Pixie – סדרת משקאות מוגזים ב-3 טעמים ייחודיים במתיקות מעודנת
תפוח למון גראס, תות ליים ואפרסק. הסדרה תציע משקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים המכילים 19 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל. כל טעם יושק ב-3 עיצובים שונים.
חברת טמפו משיקה סדרת משקאות מוגזים חדשה במתיקות מעודנת, הכוללת 3 טעמים מרעננים – תפוח למון גראס, תות ליים ואפרסק. המשקאות החדשים מציגים תפיסה חדשה בעולם המשקאות ומגיעים בבקבוקים ב-3 עיצובים שונים לכל טעם, כך שניתן לבחור בכל יום את העיצוב המתאים ביותר, ממש כמו אקססוריז.
שוק המשקאות הקלים בישראל מגלגל כ-2.5 מילארד ש"ח בשנה (על פי נתוני סטורנקסט). בשנים האחרונות רואים ירידה בצריכה של משקאות קולה ומשקאות עתירי סוכר בכל העולם וגם בארץ.
סדרת Pixie החדשה משלבת בין בריאות להנאה ללא פשרות, וכוללת משקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים ורק 19 קלוריות ל-100 מ"ל. 60% פחות סוכר ממשקאות מוגזים סוכריים.
ענת סגל, מנהלת שיווק חטיבת הלא אלכוהולי בטמפו: "ממחקרים עולה כי 60% מהצרכנים מושפעים מהעיצוב של האריזה בקניית משקה קל וכ-18% מהצעירים משתפים תמונה של אוכל או שתייה לפחות אחת לשבוע. נתונים אלו הביאו אותנו להבנה כי עיצוב האריזות כיום הוא מרכיב מרכזי בפיתוח מוצרים, עוד יותר מבעבר. עיצוב אריזת המשקה צריך להיות מותאם לחוויית השיתוף באינסטגרם – להיות ייחודי, לרגש ולייצר את הרצון לשתף ברשתות החברתיות. הבנה זו היא הבסיס לפיתוח סדרת המשקאות Pixie עם 3 עיצובים אופנתיים וצבעוניים פר טעם. בנוסף, כמובן שגם איכות המשקה חשובה לא פחות בבחירת המשקה. סדרת המשקאות Pixie משלבת בין בריאות להנאה עם 3 טעמים ייחודים מופחתי סוכר וקלוריות".
לרגל ההשקה, יצא המותג בשת"פ ליצירת קולקציית קפסולה בעיצובן של 3 מעצבות מובילות מתחום הלייף סטייל.
הקולקציות, שנוצרו בהשראת עיצובי הבקבוקים הייחודיים, כוללות סדרת כלים לבית בעיצובה של SHIRANKA, המציעה כוסות, צלחות וקנקנים, קולקציית בגדי ים ואביזרים לחוף בעיצובה של LILO וקולקציית מצעים וחולצות T בעיצובם של DON’T TELL MAMA.
את הקולקציה ניתן להשיג באתר ייעודי בכתובת, www.pixie.co.il.
מחיר מומלץ לצרכן של בקבוק משפחתי: 6.50 ש"ח.