חגיגות 30 שנה בישראל לפיליפס AVENT – המותג המומלץ ביותר על ידי אימהות.
רויאל פיליפס, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, חוגגת 30 שנה ל-AVENT, מותג האם והילד האהוב והמומלץ ביותר על ידי אימהות בכל רחבי העולם.
לכבוד המאורע, המותג יוצא בפעילות חגיגית ויעניק הנחות ומבצעים מיוחדים במגוון רשתות הכוללות, בין היתר: 30% הנחה על מגוון רחב של מוצרים, מחיר מבצע מיוחד של 30 שקלים על כל המוצצים והבקבוקים בקטגוריית הקלאסיק ועוד.
המבצע יחל ב-27 לאוגוסט וימשך כחודש ברשת סופר פארם, בי פארם וחנויות תינוקות מובחרות.
כמותג ששם לו למטרה ללוות את ההורים ב-1,000 הימים הראשונים של ילדיהם, בפיליפס AVENT רואים חשיבות רבה, במיוחד בימים אלו, להיות קשובים לצרכים של ההורים הטריים. במחקר שנערך על ידי החברה בתחילת חודש אוגוסט השנה בקרב משפחות לתינוקות שנולדו בתקופת מגפת הקורונה עלו הממצאים הבאים:
- יותר ממחצית מהאימהות העידו כי תקופת הקורונה אפשרה לבני/בנות הזוג לגלות יותר מעורבות בגידול התינוק/ת.
- 76% מהסבים והסבתות לתינוק שנולד בקורונה לא ראו אותו בחודש הראשון לחייו.
- 1 מתוך 5 הורים אשר משתמשים כיום ב-AVENT מדווחים כי גם הם עצמם כתינוקות השתמשו ב-AVENT.
יעל סונסינו, מנהלת שיווק פיליפס AVENT אמרה כי, "החודשים האחרונים הם ללא ספק תקופה מאתגרת עבור כולם ועל אחת כמה וכמה, עבור הורים טריים שמצרפים תינוק חדש לתא המשפחתי – וזה משהו שאני מכירה מניסיוני האישי. בתקופה זו, יותר מתמיד, אנו מבינים את החשיבות של היותנו מותג וותיק שמלווה הורים כבר 30 שנה, מאגד בתוכו מגוון רחב של מוצרים ומעניק ביטחון להורים צעירים".
סונסינו הוסיפה: "למרות אתגרי התקופה, אנו ממשיכים להעניק דוגמאות להתנסות ליולדות בבתי החולים, מקפידים לאפשר מלאים בחנויות הפתוחות ולהיות זמינים לפניות ושאלות של הורים בערוצי המדיה החברתית ובמוקד שירות הלקוחות שלנו כדי לוודא שהם מקבלים מענה".
"כמו כן, התרגשנו מהעלייה באמון הצרכנים גם בתקופה זו, כאשר במחקר האחרון שעשינו בחודש אוגוסט השנה, נוכחנו לגלות כי כל הורה שני מדווח שהוא משתמש כיום בבקבוק/מוצץ של AVENT וכי 86% מההורים המשתמשים ב-AVENT מביעים רמת אמון גבוהה בבקבוקים של המותג".