חדש מחברת שסטוביץ: !POOF – מותג חטיפי תלת מימד בטעמים וצורות מלאות אוויר.
חטיבת המזון של חברת שסטוביץ משיקה מותג חטיפים חדשנית לילדים: !POOF. המותג החדש מאפשר ליהנות מחוויה של חטיף תלת מימד, כולל מיקס צורות כוכבים חדשני, בטעמים מותאמים לקהל.
!POOF – חטיף ממולא באוויר מעולה
הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: לבבות קלאסי, לבבות גריל, טבעות קלאסי, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, מיקס כוכבים בצל.
לרגל ההשקה יצא המותג החדש בקמפיין דיגיטלי רחב הכולל שיתוף היוטיובר נדב הצב "הראדר", פעילות רחבה עם מובילי דעה, מיוזריות ופלטפורמות רבות נוספות, ולראשונה בישראל – שת"פ עם אפליקציית סנאפצ'אט הכולל עדשה ייחודית עבור המותג אשר תופעל באמצעות קוד מיוחד אשר יוטבע על גבי אריזת החטיפים.
לדברי סתיו יואלי, מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ: "השקת החטיף החדש מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, המתכוונת לבסס ולהרחיב את אחיזתה בקטגוריית חטיפי הילדים, המהווה 16% מכלל שוק החטיפים. עוד מסרה יואלי: "בפיתוח הסדרה החדשה שמנו דגש על הטעם, החוויה והנראות של החטיפים. במבחני הטעימה שערכנו בקרב קהלי היעד עולה כי החטיפים זכו לציונים גבוהים ביותר, במיוחד בחטיף מיקס הצורות כוכבים גריל אמריקאי".
מנתוני חברת שסטוביץ: שוק חטיפי הילדים בישראל מוערך כ-1 מיליארד ש"ח בשנה וצומח בממוצע של 3% כל שנה בשלושת השנים האחרונות. כלל קטגוריית החטיפים המלוחים לילדים מגלגלת בשנה כ-181 מיליון ש"ח.
משקל האריזה: 40 גרם.
המחיר: 3-3.90 ש"ח.
כשרות: בד"צ עדה חרדית.
להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.