ליימן שליסל נכנסת לתחום חטיפי הפופקורן המוכנים ומשיקה את המותג הפרטי – Fit pop – פופקורן מוכן בשקית ב-3 טעמים נהדרים: מלח ים, קרמל ומתוק מלוח.
ליימן שליסל מובילה את שוק הפופקורן למיקרוגל עם מותג HOTPOP המוביל עם 54% נתח שוק, וכעת נכנסת גם לקטגורית חטיפי הפופקורן המוכנים בשקית.
Fit pop – חטיף פופקורן מוכן בשקית, עולה בימים אלה על המדפים, בשלב ראשון עם סדרה של 3 טעמים נהדרים בהם: מלח ים, קרמל ומתוק-מלוח. בכל שקית 55-70 גרם של פופקורן מוכן לאכילה, טרי ואיכותי.
חטיפי הפופקורן של Fit pop מיוצרים מגרעיני תירס מובחרים, ללא גלוטן, אינם מטוגנים, ללא חומרים משמרים ומהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים.
ליימן שליסל מחזיקה גם במותג HOTPOP המוביל את שוק הפופקורן להכנה במיקרוגל. בישראל, שוק חטיפי הפופקורן המוכנים לאכילה נאמד בכ-21 מיליון ש"ח בשנה עם שני שחקנים מרכזיים: אסם ועלית.
לדברי פנינה לזר, מנהלת מותג Fit pop בליימן שליסל: "בארה"ב ובאירופה קטגוריית הפופקורן Ready to Eat נמצאת במגמת צמיחה מתמשכת. ידוע לנו כי השוק הישראלי מושפע מהשווקים בארה"ב ובאירופה ומשום כך אנו מזהים פוטנציאל לגידול בקטגוריה גם בישראל. מניתוח השוק המקומי וממחקרים שערכנו, עולה כי הצרכנים מחפשים חטיף טעים ואיכותי, המציע ערכים טובים, Better for you – פיט פופ פופקורן מוכן בטעמים בשקית אישית".
המחיר: 3.90-4.90 ש"ח.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית.