לקוח יפצה את רהיטי דורון על לשון הרע.
הלקוח יפצה את רהיטי דורון בסך של 40,000 ש"ח. חברת רהיטי דורון תבעה לקוח בבית משפט שלום בתל אביב, בגין פרסום לשון הרע. את המשפט ניהלה השופטת נאווה ברוורמן ואת התובעים ייצג משרד עורכי הדין פיטרו ושות' על ידי עו"ד אלי פיטרו.
עיקרה של התביעה הינו בפרסום שפרסם הלקוח הכולל כזבים ושקרים שכל מטרתם להזיק ולפגוע בשם הטוב של רהיטי דורון. בית המשפט דחה את טענות ההגנה בעניין "תום הלב" מכיוון שהוכח שלא פעל בתום לב ומטרת הפרסומים פעם אחר פעם היתה לפגוע בחברה וכן דחה בית המשפט את הטענות ההגנה בגין "אמת דיברתי".
עוד קבע בית המשפט כי הפרסום שפרסם הלקוח מהווה לשון הרע ולפיכך פסק כי הלקוח יפצה את רהיטי דורון בסך 40,000 ש"ח.
אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון מחזק את סיכום פסק הדין בו פסקה השופטת "כי ערה אני ורגישה לזכותו של "לקוח" לעמוד על זכויותיו לקבלת מוצר ראוי ושירות ראוי… יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי אין בזכות זו, מתן הזכות להשמיץ נותן שירות, במילים בוטות, ולייחס לו קביעות שאינן אמת".
עוד הוסיף ליבר: "אני שמח כי למעלה מ-98.5% מעשרות אלפי לקוחותינו הינם שגרירים טובים לרהיטים שלנו ונהנים מחוויית הרכישה ומהרהיטים שבביתם למשך שנים רבות. לצערי, לעיתים, ישנם כאלו היושבים מאחורי מקלדת ובקלות בלתי נסבלת משפילים ומטיחים עלבונות ושקרים לכל עבר ללא שום מחסומים, אנו משקיעים משאבים רבים בשירות מעולה ובשמירה על שמנו הטוב, אני שמח שבית המשפט שם גבולות ברורים למי שמתנהל בצורה כזו ואנו נמשיך ונעמוד על זכותנו להיפרע ממשתלחי המקלדת האלימים והבוטים עד שישנו דרכם".
ת"א 59518-11-15 רהיטי דורון עיצובים בע"מ נגד אלהרר.