לקראת משחקי המונדיאל
המותג "הד אנד שולדרס" משיק שמפו ממותג במחווה לשוער האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון.
לקראת אירועי המונדיאל שייפתחו באמצע חודש יוני 2018, משיק מותג השמפו המוביל Head & Shoulders את סדרת מוצרי ULTRA MEN במיתוג חדש: על הבקבוקים החדשים תתנוסס תמונתו של שוער הכדורגל האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון, אשר שיחק בקבוצת יובנטוס ונבחרת איטליה, ובחודש נובמבר האחרון הכריז על פרישתו מעולם הכדורגל, לאחר 176 הופעות בנבחרת איטליה, שיא ההופעות בהיסטורית הנבחרת. השוער האיטלקי נחשב לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר בעולם הכדורגל ומדורג כאחד מהשוערים הגדולים בהיסטוריה של המשחק.
קמפיין הפרסום למוצר נוצר בהשראת השחקן האיטלקי והאתגרים עמם הוא מתמודד על המגרש ומחוצה לו.
סדרת ULTRA MEN
ניחוח עוצמתי מותאם לגבר, שיער חזק יותר עד ו100% נקי מקשקשים.
הד אנד שולדרס, מותג השיער המוביל בעולם, מציע לגברים את סדרת שמפו 3 ב-1, בהם משולבת טכנולוגיית מיקרו אבץ מואצת לטיפול בקשקשים, מרכיבי לחות מרוכזים לחיזוק השיער וניחוח עוצמתי מותאם לגבר. הסדרה כוללת שלושה וריאנטים: הד אנד שולדרס להקלה מיידית לקרקפת בניחוח נענע, הד אנד שולדרס Total Care לטיפול מושלם והד אנד שולדרס Old Spice, עם ניחוח ה-Sandalwood (שמן עץ האלמוג) המרגיע והאהוב של הבושם הגברי באותו שם.
דו"ח Euromonitor, אשר סקר את העדפותיהם של גברים בתחום הטיפוח וההיגיינה האישית, מצא כי ככל שגברים משקיעים יותר בקטגוריית בריאות וטיפוח השיער, כך ציפיותיהם עולות לגבי מוצרים ייעודים העונים על הצרכים הספציפיים שלהם.
מותג השיער Head& Shoulders, נענה לאתגר זה ופיתח את סדרת ULTRA MEN החדשה, כך שתתאים לדרישות הגברים עבור כל סיטואציה ותאפשר להם לעמוד בכל אתגר.
הסדרה החדשה מתבססת על חדשנות עולמית בתחום השמפו לגברים וטיפוח הקרקפת והשיער. שולבה בה טכנולוגיית מיקרו-אבץ מואצת (MICRO ZINC), אשר פותחה על ידי מדעני החברה במהלך 12 השנים האחרונות. הנוסחה החדשה כוללת חלקיקי אבץ קטנים פי 8 מבעבר, ולחידוש זה השפעה לא רק על הגנה טובה יותר של עור קרקפת, אלא גם חווית שטיפת שיער נוחה יותר.
בקבוקי שמפו ULTRA MEN הממותגים של הד אנד שולדרס יושקו במהדורה מוגבלת לקראת המונדיאל, החל מחודש מאי 2018 ברשתות השיווק השונות.