קללללל! המפיק המוזיקאי ירדן "ג'ורדי" פלג יככב לראשונה בפרסומת חדשה של "מנה חמה" המשיקה את מבצע הקיץ הגדול.
"מנה חמה" עולה בקמפיין חדש באמצעות "ציבלין תקשורת צעירים", אותו יוביל המפיק המוזיקאי ירדן "ג'ורדי" פלג, שעומד מאחורי צמד הפופ המוביל בישראל סטטיק ובן אל תבורי. למוזיקה הוא התמכר כבר בגיל 13, מאז הוא הספיק לעבוד עם אמנים כמו ליאור נרקיס, איזי, KYD, אלון דה לוקו וקטריקס. ג`ורדי, האיש מאחורי הקלעים ומי שאחראי על הלהיטים שכולם מזמזמים, קוטף עכשיו קמפיין ראשון אחרי ההצלחה עם סטטיק ובן אל.
הקמפיין החדש של "מנה חמה", עלה לאוויר במוצ"ש, 1.7.17, כחלק מנותני החסות לתכנית "הישרדות". במסגרת שיתוף הפעולה חברה אסם לריבוק, נותנת חסות בתכנית. ג'ורדי מביא בקמפיין את הבשורה של מבצע הקיץ ב"מנה חמה" במסגרתו יוכלו צרכני "מנה חמה" לזכות בנעלי ריבוק כמו של השורדים, במתנה!
כל מה שיצטרכו לעשות הצרכנים זה להיכנס לאתר הישרדות ברשת, להקליד את הקוד שעל גבי האריזה ולענות על שאלת ידע. הגולש שיענה נכון והכי מהר בכל שעה – יזכה בנעלי ריבוק במתנה!
ג'ורדי שזו הפעם הראשונה עבורו במרכז הבמה, אמר: "זו הייתה חוויה מעניינת ומרגשת עבורי, המסמלת הצלחה שבחיים לא דמיינתי. אני זוכר את הפרסומות של "מנה חמה" עוד מימי כנער מתבגר, להופיע בפרסומת של "מנה חמה" זה בהחלט מרגש. שמחתי להיות חלק מהעיבוד החדש לג'ינגל המוכר "מנה חמה בצהריים, מנה חמה בהפסקה".
"כמותג מוביל לבני נוער היה לנו חשוב לייצר פעילות שתתאים לתחומי העניין של הנוער בישראל", אומרת קרין שהין, מנהלת שיווק בחטיבה הקולינרית באסם. "ההחלטה לגייס את ג'ורדי כפרזנטור של הקמפיין נועדה לייצר חיבור רלבנטי ועכשווי לבני נוער, כמו כן, התכנית "הישרדות" רלבנטית מאד לבני הנוער בישראל ולכן החלטנו על שיתוף הפעולה איתם".