קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום אתרי הקניות המקוונים והיא משיקה אתר קניות אונליין בעברית למותג אסתי לאודר. זהו אתר הקניות השלישי של קבוצת החברות בישראל. קדמו לו אתרי הקניות של המותגים מאק וקליניק.
לדברי אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, החנות המקוונת היא דוגמה לכך שהמותג מחדש בהתמדה את השירות ללקוחות ומשפר עבורן את חווית הקנייה של מוצרי הטיפוח והאיפור.
האתר אינו מחליף את המפגש עם יועצת היופי בנקודות המכירה והוא מציע חווית שירות חדשה. לדבר רווח הוא הוקם בתהליך פיתוח מורכב על מנת ליצור חווית משתמש נוחה וקלה ולאפשר רכישת מוצרים בכל זמן נתון, מכל מקום ובשעות לא שגרתיות, ללא תלות בשעות פתיחה של סניפים.
שירות הלקוחות יהיה בעברית באמצעות המייל או הטלפון.
באתר יופיע מידע כתוב וכן תמונות של כל מוצרי המותג, כולל מוצרי איפור, טיפוח ובישום ופירוט מלא על כל אחד כולל שם המוצר, משקל / גודל, שם הגוון, תועלות, מחיר ואופן השימוש.
מגוון המוצרים
באתר ניתן יהיה לרכוש את כל מגוון מוצרי אסתי לאודר שנמכרים בחנויות. בנוסף, ימכרו בו מוצרים בלעדיים שלא ניתן יהיה למצוא בחנויות, וקולקציות מיוחדות, שיושקו מעת לעת רק עבור חנויות האונליין של המותג בעולם.
באופן קבוע, כל המוצרים החדשים למותג ייהנו מהשקה ראשונית באתר, לפני שניתן יהיה להשיגם בנקודות המכירה.
כמו כן, ייהנו הלקוחות מהטבות בלעדיות לאתר דוגמת מוצרים בגודל מיוחד או קיטים להתנסות בקנייה מעל סכום מסוים.
כלים מיוחדים באתר
- כלי להתאמת מייק-אפ: שאלון אינטראקטיבי קצר שמאפיין ביחד עם הלקוחה את הפרמטרים החשובים בבחירת המייק-אפ: מידת הכיסוי הנדרשת, סוג הגימור, סוג העור, דרגת כהות ותת הגוון. ב-5 תשובות מהירות הלקוחה מקבלת המלצה למייק-אפ המושלם ביותר עבורה.
- יפה ב-3 דקות!: הגב' אסתי לאודר קבעה לפני שנים כי "3 דקות זהו כל הזמן הדרוש כדי להיות יפה". כהמשך טבעי לכך, האתר מציע מראות איפור שונים, הדרכה על טכניקות שונות, עדכונים על טרנדים לשימוש הלקוחה והכל ב-3 דקות.
- Estee Stories – מתחם תוכן המציע כתבות תוכן בנושאי אופנה, לייף סטייל וראיונות יופי עם דוגמניות ומובילות דעה בעולם. הכתבות יתחדשו מדי חודש וישקפו את הטרנדים החדשים בעולם הקוסמטיקה ולכל כתבה יקושרו המוצרים הרלוונטיים באתר לשימוש הלקוחה.
- צ'אט יופי – באירועים מיוחדים ופעילויות נבחרות, נציע ללקוחות אפשרות לשוחח בצ'אט לייב עם יועצת יופי, איתה הן יוכלו להתייעץ על מוצרים, לקבל מידע ולשאול שאלות בנושא שירות.
מבצע מיוחד להשקת האתר:
לרגל ההשקה יינתנו במתנה, בכל קנייה, 3 מוצרים בגודל מיוחד וכן 2 דוגמיות לבחירה מתוך 4.
בנוסף, בכל קנייה מעל 299 ש"ח, הלקוחה תקבל במתנה גם פלטת צלליות יוקרתית במתנה.
במהלך 3 החודשים הראשונים – משלוחים עד הבית באמצעות דואר שליחים ללא עלות.
משלוח (לאחר 3 חודשים)
משלוח עד הבית באמצעות דואר שליחים: 15 ש"ח.
בקנייה מעל 200 ש"ח: המשלוח בחינם.
משלוחים יגיעו בתוך 3 ימי עסקים מהיום בו טופלה ונארזה ההזמנה.
אמצעי תשלום
באתר ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי וכן באמצעות PayPal.
מדיניות החזרות והחלפות
ניתן להחליף או להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא תוך 14 יום מקבלת המוצר, באמצעות משלוח הפריטים בדואר בחזרה לאסתי לאודר, ללא כל עלות וללא המתנה בסניף הדואר. כנגד ההחזרה ניתן יהיה לקבל החזר כספי.
שירות לקוחות
שירות הלקוחות יפעל במספר טלפון: 03-7696924 בעברית והוא יהיה פעיל בימים א'-ה', בין השעות: 09:00-17:00.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה טלפונית, לעזרה והתאמה של מוצרים ולבעיות טכניות שונות.