מותג חדש בענף הבשר בישראל – 'חוות הבוקרים' – בשר טרי ואיכותי.
קבוצת 'תדמיר', אינטגרציה חקלאית מהמובילות בישראל, מרחיבה את פעילותה בשוק הקמעונאות ומשיקה את 'חוות הבוקרים', בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-50 מיליון שקלים השף מאיר אדוני מלווה את ההשקה כיועץ קולינרי.
חוות הבוקרים – מותג בשר בקר טרי, איכותי ומקומי שלוקח את ענף הבשר קדימה ומציע איכות ומקצועיות לצרכן שמבין בבשר.
חדשנות במוצרים ובשירות: לא רק בשר משובח, אלא גם בחירת זנים מובחרים, גידול העגלים בישראל, תזונה מותאמת לכל זן, טיפול בקצביה בהתאם לזן, סיווג הנתח ואיכותו, נתחים מיוחדים בזמינות גבוהה, תווית מוצר עם מידע על הנתח ודרכי ההכנה המיטביות ורמת שירות מקסימלית לאנשים שאוהבים בשר, כי הגיע הזמן שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות מחוויית בשר מושלמת גם בארץ.
חוות הבוקרים מציעה איכות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר על ידי אנשי מקצוע שאוהבים בשר:
בחירת זנים וגידול בתנאים מוקפדים ונאותים, תוך התאמת התזונה לכל זן.
קצבייה מהגדולות והמתקדמות בישראל עם צוות קצבים מקצועי שמטפל בדיוק מרבי בנתחים בהתאם לזן, סיווג ואיכות הנתח.
קיצוב מיוחד, יישון רטוב, יישון יבש ונתחים מיוחדים בזמינות גבוהה.
להשיג ברשתות השיווק המובילות ובאטליזים מובחרים.
חן רזיאל מנכ"ל 'חוות הבוקרים': "כאוהבי בשר אנחנו מאמינים שלצרכן הישראלי מגיעה חווית בשר איכותית, ישראלית ומספקת שמשאירה טעם של עוד. חוות הבוקרים נכנסת לשוק כדי לסמן רף חדש של איכות בשר והתייחסות לצרכי הלקוח על ידי מקצוענים שאחראים על כל שרשרת הייצור מבחירת הזנים, הגידול, הטיפול ועד קניית המוצר. אנחנו מכוונים לתת חוויית קניה אחרת, מוצרי פרימיום נגישים וחדשניים כדי שהצרכן הישראלי ייהנה ממוצר עם ערך."
"הקמנו את הקצביה מהמתקדמות והגדולות בישראל, שם עובר הבשר טיפול בהתאמה לזן, לנתח ולאיכותו ועל האריזה נציג את ההמלצות לכל נתח בהתאם לייעודו ושיטת ההכנה האופטימלית עבורו. בנוסף נשיק מוצרים/נתחים חדשים בצורה רציפה ובזמינות גבוהה: סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, סטייק פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק, נתחים למעשנה ועוד. כל זאת כדי לתת לאוהבי הבשר בארץ את חוויית הבשר האולטימטיבית"
"אנו מובילים שינוי משמעותי בשוק הבשר בישראל שכולל בשורה צרכנית איכותית וחדשני לצרכן: נתחים איכותיים, מזנים מובחרים שגדלו בתנאים אופטימליים וניזונים מתערובת ייחודית המתאימה לכל זן. הבשר מטופל בקצביה שלנו ע"י צוות קצבים מיומן בהתאם לזן לסיווג ולאיכות הנתח, כך שכל נתח יקבל את הטיפול המתאים לו: קיצוב, יישון רטוב, יישון יבש, חיתוך ואריזה".
"מדובר בשיטת שיווק חדשה ושונה ממה שהצרכן הכיר עד היום, כאשר כל נתח יסווג ויקוצב בהתאם לאיכות ולשיטות השימוש הייעודיות לו על גבי סדרת המוצרים תוצג תווית מוצר המפרטת ומסבירה את כל המידע הנחוץ להכנה האידיאלית של הנתח: קדרה, מחבת, הקפצה, מיוחדים, טחונים, קרפצ'יו, מנגל – בהתאם לבחירת הצרכן."
"הצרכן הישראלי רוצה לקבל את הבשר האיכותי והטוב ביותר ואנו מציעים לו מעכשיו מותג בשר שהוא – פרמיום ועם ערכי מותג המושתתים על: מקצוענות, איכות, ישראליות וחדשנות".
את השקת המותג בהיבט הקולינרי ילווה השף מאיר אדוני, באמצעות תכנים, כמו סרטונים, מתכונים ,סדנאות, טיפים ועוד.