מיניסו פתחה היום את הסניף הראשון בישראל – בקניון עזריאלי בתל אביב
חנות ראשונה בישראל לענקית העיצוב היפנית מיניסו MINISO נפתחה היום בקניון עזריאלי – 70% מהמוצרים מוצעים במחיר של 5-20 ש"ח.
בחנות בעזריאלי נצפו תורים ארוכים וסבלניים של קונים רבים שהגיעו לחנות והמתינו לשעה 10 בדיוק – שעת גזירת הסרט המסורתית. מאה הקונים הראשונית אף זכו במתנה נאה מהרשת החדשה.
להקת מתופפים הנעימה את הזמן. עיתונאים ומקורבים שזכו להקדים את כניסתם בשעה שלימה! נהנו מקניות אטרקטיביות בשקט יחסי וברווחה. איזה אושר. השפע עצום, הצבעוניות קורצת, ובכל רגע תגלו עוד ועוד פריטים שממש לא תבינו איך הסתדרתם עד היום בלעדיהם. היה ססגוני ושמח!
המוצרים בחנות מוצעים במגוון קטגוריות בתחומים כמו תיקים ואופנה (הרבה מאוד) בריאות, אביזרי דיגיטל (בעיקר לטלפנים בדגמים מתקדמים), ספורט וטיולים, יופי, בישום וקוסמטיקה, מוצרי נוי, כלי בית לסוגיהם (כולל שפע אביזרים לחדרי רחצה ושירותים), טקסטיל כמו מגבות, תכשיטים ושיער, הלבשה תחתונה, מוצרי חזרה לבית הספר ועוד.
החנות החדשה מתפרשת על שטח של 280 מ"ר ובהקמתה הושקעו כ-2 מיליון ש"ח. הרשת צפויה לפתוח 7 סניפים נוספים בישראל עד סוף 2018 ועוד כ-20 סניפים במהלך שנת 2019. הסניף הבא ייפתח בקניון עיר ימים בנתניה.
החנות מציעה בהשקה כ-3,000 מוצרים במגוון קטגוריות שונות ובהמשך יגדל המגוון למעל 3,500 פריטים, כאשר הייצור נעשה תוך שימוש בחומרים ובטכנולוגיה חכמה וידידותית לסביבה.
הקולקציה תתעדכן מדי כשבועיים, כאשר מגוון המוצרים הותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי. עד לסוף 2018 מתעתדת הרשת להכניס עוד כ-1,000 מוצרים חדשים למגוון.
החנות הבאה צפויה להיפתח בקניון עיר ימים שבנתניה בחודש ספטמבר הקרוב, וחנויות נוספות בקניון מלחה ירושלים וקניון הנגב בבאר שבע יפתחו במהלך חודש אוקטובר.
אג'נדת עיצוב יפני, כ-700 מוצרים מידי חודש ומוצרים זוכי פרסים
מיניסו העולמית משיקה מידי חודש בין 700-600 מוצרים חדשים. הרשת מקפידה על עקרונות מרכזיים בעיצוב המוצרים שלה בין היתר על איכות גבוהה, דגש על מוצרי צריכה חכמים לשיפור סגנון החיים והפנאי, תמחור במחירים שווים לכל כיס, תחלופה גבוהה של קולקציות ושימוש בחומרים ובטכנולוגיות חכמות וידידותיות לסביבה. עיצוב המוצרים הוא לפי אסטרטגיית עיצוב היפני ואת תהליך הפיתוח מבצעים צוותי עיצוב מובילים מכל רחבי העולם.
עד סוף השנה MINISO ישראל תשיק את קו התמרוקים של המותג אשר עומד לחולל מהפכה במחירי השוק הישראלי. מדובר במוצרי איפור וטיפוח המיוצרים במפעלים המובילים בעולם ויובאו לישראל במחירים אטרקטיביים המאפיינים את הרשת.
מיניסו ישראל – מחירים עממיים
טווחי המחירים של מרבית המוצרים ברשת צפויים להיות בין 5-20 ש"ח, למשל, קופסת תרופות לנשיאה: 5 ש"ח, קופסת כלי תפירה: 5 ש"ח, נרתיק לאוזניות: 5 ש"ח, זוג מחברות A4 ב-10 ש"ח, ערכת מברגים 31 חלקים: 10 ש"ח, סט בקבוקי מילוי לנסיעה: 15 ש"ח, תיק גב ספורטיבי: 20 ש"ח, בושם לאישה 35 מ"ל: 39 ש"ח. בנוסף, הקולקציה תכלול מוצרי פרימיום, כגון רמקול בלוטות' מעוצב במחיר של 69 ש"ח ומטענים ניידים במחירים של החל מ-49 ש"ח.
עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: "אנו נרגשים לפתוח היום את החנות הראשונה של MINISO בישראל. MINISO מביאה עימה בשורת עיצוב וצריכה חדשים לשוק הישראלי, תוך דגש על חדשנות מוצרית, עיצוב, איכות וחוויית קניה בחנות לצד מחירים עממיים. השקענו משאבים רבים על מנת לייבא לישראל את המגוון הרחב ביותר של מוצרים והמותאם ביותר ללקוח הישראלי ולצרכיו. בהתאם לאסטרטגיה של MINISO העולמית להיות נגישים לכולם, נבחרו מיקומי החנויות בקניונים המובילים ברחבי הארץ. מיקום החנות הראשונה בעזריאלי תאפשר לרבים ליהנות מהחוויה החדשה ש-MINISO מביאה עימה לישראל עוד בקיץ הזה".
עיצוב החנות: סידור מוקפד והשראה יפנית לוגו בצורת שקית קניות עם חיוך
MINISO מייחסת חשיבות רבה לחוויית הקנייה של הצרכנים. החנויות עוצבו עד לפרטי פרטים על פי פלטת צבעים מיוחדת, שנראית לעין בבירור לכל מבקרי החנות. החנויות מזמינות, מאירות עיניים, מוקפדות ומסודרות בסדר מופתי. חוויית הקניה נוצרה כדי להעביר תחושות של נוחות, שלווה, פנאי, איכות ויצירתיות בקרב המבקרים. כל העובדים בחנות עברו הכשרה מקיפה כדי להעניק שירות איכותי בסטנדרטים הבינלאומיים של רשת MINISO.
מיניסו ישראל – צפי פריסה של כ-50 חנויות במרכזי ערים תוך 5 שנים
MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת מתעתדת למנות כ-30 סניפים עד לסוף 2019 ותוך 5 שנים תמנה הרשת כ-50 חנויות בפריסה ארצית. גודל חנות ממוצעת ינוע בטווח של כ-300-200 מ"ר והן תמוקמנה בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ; בשלב ב' יפתחו חנויות גם במרכזים שכונתיים.