מאות מוצרי SONAX, המשווקים ליותר מ-100 מדינות בעולם, זוכים מדי שנה בבדיקות איכות ובהשוואות של גופים בינלאומיים עצמאיים, ובפרסים רבים המעידים על איכותם (נבחרו ל"מותג המאה" בגרמניה בפעם ה-11 ברציפות). המוצרים עומדים בדרישות האיכות הגבוהות ביותר, לרבות תו התקן המחמיר של ISO EN 14001, המבטיח שמירה על איכות הסביבה וכן ניתן דגש מיוחד בפיתוח להגנה על בריאות המשתמש. מהלך היבוא לארץ של המותג בא בעקבות זיהוי מגמה של צמיחת שוק הטיפוח לרכב בעולם בכלל ובישראל בפרט.
חברת אוטוורקס חתמה בימים אלה עם החברה הגרמנית SONAX על שיווק בלעדי בישראל של מוצרי הטיפוח המיוצרים על ידי המותג המוביל והמצליח ביותר בעולם. אוטוורקס תשקיע כ-10 מיליון ש"ח בשיווק ובהחדרת המותג לשוק הישראלי. זו הפעם הראשונה שהמותג הגרמני ייובא לישראל בכמויות גדולות ובצורה סדירה, מה שיאפשר לנאמני המותג בארץ ולקהל הרחב ליהנות משלל מוצרים חדשניים. אורי וינקלר, בעלי אוטוורקס: "אנו שמחים שנתנה לנו הזכות להביא לקהל בישראל את מוצרי הטיפוח לרכב הטובים והמתקדמים ביותר בעולם. אנו בטוחים כי החדרת המותג לארץ תעודד את תרבות טיפוח הרכב שתופסת תאוצה בכל העולם".
חברת אוטוורקס הינה חברה ישראלית המובילה בתחומה בארץ בייבוא ושיווק חלקי חילוף איכותיים לכלי רכב. אוטוורקס אף נבחרה לחברה הישראלית היחידה שפעילה בארגון הבינלאומי TEMOT בו חברות עשרות חברות גדולות בתעשיית חלקי החילוף לרכב ברחבי העולם.
מהלך הייבוא של המותג לישראל בא בעקבות כך שהחברה זיהתה מגמה של צמיחה בשוק הטיפוח לרכב בעולם ובישראל בפרט. המגמה התפתחה לאור עליית המודעות לחשיבות שבטיפוח הרכב, במקביל לאימוץ מחדש של השיטה שהייתה מקובלת פעם ושאין לה באמת תחליף – הניקוי הידני והיסודי של הרכב, עם החומרים המתאימים.
מוצרי SONAX משווקים כיום במעל ל-100 מדינות בעולם והמחזור הכספי השנתי של החברה בשנת 2016 עמד על סכום של יותר מ-100 מיליון יורו. המותג הגרמני SONAX נוסד לפני 66 שנה ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח איכותיים לרכבים.
חברת SONAX משווקת מאות מוצרים לטיפוח חיצוני ופנימי של הרכב, לצרכן הסופי וכן לעסקים הנותנים שירותי ניקיון לרכב ודיטיילינג. מגוון המוצרים נע מהמוצרים הבסיסיים, כמו שמפו לרכב ומנקה ריפודים, דרך מוצרים מתקדמים יותר כמו פוליש, ווקס, מנקה ג'נטים, מחדש פנסים, ועד מוצרי הדיטיילינג שעושים שימוש בננו- טכנולוגיה לביצועים מדויקים של ניקיון וחידוש הרכב.
כמו כן, המותג כולל קטגוריות שלמות של מוצרים לתחום האופניים, לניקוי ותחזוקת חלקים מכניים של הרכב, שמנים (כולל את ה-SX90 – ספריי שימון רב תכליתי שזוכה לביקוש רב בכל העולם) ומוצרים שונים לתעשייה.
בשנת 2016 נבחר SONAX בפעם ה-11 ברציפות כמותג הטוב ביותר בקרב יצרני מוצרי הטיפוח לרכב בעולם. מאות מוצרי החברה עומדים בדרישות האיכות הגבוהות ביותר, שבאות לידי ביטוי שנה אחר שנה בבדיקות איכות ובהשוואות שעורכים גופים בינלאומיים עצמאיים (כמו DEKRA ,TÜV או GTÜ), ובפרסים בהם זוכה SONAX. גם מגזיני הרכב הנחשבים בעולם משבחים את SONAX ומפרסמים סקרים המראים את ההעדפה למותג.
בסקר הקוראים של מגזין Auto Bild בחרו ב-SONAX כמותג הטוב ביותר בכל הקטגוריות: 68% מהקוראים בחרו ב-SONAX כמותג מספר 1 בענף הטיפוח לרכב, וזאת בפעם הרביעית ברציפות. תוצאות דומות התקבלו גם בסקרים של מגזיני רכב נוספים: Auto Motor Und Sport ,Auto Zeitung ,Motorsport Aktuell, וכן במגזין Sportauto.
מוצרי החברה מיוצרים מחומרים איכותיים תוך שמירה על איכות הסביבה ואף פועלת תחת התקן המחמיר של ISO EN 14001, תקן 9001 ISO שניתן על ידי ארגון TUV, המבטיח כי בתהליכי הייצור המתקדמים של SONAX משולב גם ניהול איכות קפדני ואף שמירה על בריאות המשתמש.
מותג הטיפוח SONAX זכה גם להכרה רשמית מצד מיטב יצרני הרכב בעולם (ביניהם: Mercedes ,Audi ,BMW ו-OPEL).
SONAX, לאורך כל השנים, נותנת חסות בתחום הספורט המוטורי, ובין הפרזנרטורים של החברה עד היום היו לא מעט נהגי מירוצים מצליחים ומוכרים, כשבשנת 2016 נבחר נהג המירוצים קן בלוק לפרזנטור החברה.
את מוצרי SONAX ניתן להשיג ברשת SOLO למוצרים לרכב הפועלת בתוך עשרות סניפי רשת הום סנטר בפריסה ארצית, ובחנויות למוצרים לרכב.