לייף, המותג הפרטי מבית סופר פארם יוצא בחגיגת מבצעים של מאות מוצרים במחירים חסרי תקדים. בין המבצעים מוצרים שונים ב-5, 10, 15 ו- 20 ש"ח.
סופר-פארם עולה לראשונה בקמפיין רחב היקף למותג לייף בהשקעה של 3 מיליון ש"ח, המקדם חגיגת מכר של המותג הפרטי של סופר-פארם, במסגרתה נמכרים מאות מוצרים ב-5, 10, 15 ו-20 ש"ח.
הקמפיין מתכתב עם השפה הפרסומית האהובה והמוכרת של סופר-פארם, שפת הריקוד, אלא שהוא נותן פרשנות צעירה, צבעונית וקצבית יותר וכן מקום נרחב יותר למוצרי לייף.
לייף הוא המותג הפרטי הראשון שהושק בישראל כבר ב-1994 והוא כולל כ-5,000 מוצרים. זהו המותג שמשיק הכי הרבה מוצרים בשנה – בכל שבוע עולה מוצר חדש אל המדף ומכירותיו גדלות בשש השנים האחרונות בשיעור דו ספרתי בכל שנה, כאשר האסטרטגיה שלו היא להביא ללקוחות סופר-פארם מוצרים איכותיים ובשורות חדשניות במחיר משתלם.
דוגמאות למבצעים
מוצרים ב-5 ש"ח: משחת שיניים לייף דנטל 100 מ"ל, אריזת טישו כיס שישייה, פריכיות דקות למריחה.
מוצרים ב-10 ש"ח: לייף בייביז משטחי החתלה, מוצרי טיפוח לתינוקות, מגוון לקים, דאודורנטים, מי פה, אריזת שלישייה של סבון נוזלי.
מוצרים ב-15 ש"ח: מוצרי סדרת טיפוח השיער בשיתוף מישל מרסיה, עפרונות עיניים, ליפגלוס, פלסטרים, טמפונים, מד חום דיגיטלי.
מוצרים ב-20 ש"ח: מכשיר גילוח 6 להבים M6.