הזדמנות השקעה במוצר הכושר של העתיד שמשגע את העולם.
בשנים האחרונות שוק מוצרי הכושר בצמיחה משמעותית וכיום השוק הזה מוערך בלא פחות מ-4.6 מיליארד דולר בשנה. כעת, סטארט-אפ ישראלי חדשני, המשלב טכנולוגיית IoT – Internet Of Things יחד עם מוצר כושר חדשני, מתכוון לשנות את שוק מוצרי הכושר העולמי כפי שהכרנו אותו. החברה סומנה ע"י ענקית הכושר האיטלקית Technogym כ"מוצר הכושר של העתיד". כעת נפתחת הזדמנות חד פעמית להפוך לשותפים במיזם החדשני וכל זה בהשקעה של 12,337 ש"ח בלבד.
עד לא מזמן, מוצר ה-TRX של חברת Fitness Everywhere הפך לאחד מהשחקנים הדומיננטיים בעולם הספורט. כיום, שווי החברה בעלת המותג TRX מוערך בכ-250 מיליון דולר.
חברת Hyfit הישראלית אשר משלבת מוצר כושר חדשני המבוסס על טכנולוגיית IoT פורצת דרך, מוצר כושר מתוחכם ואפליקציה ייעודית המציגה בפני המתאמנים פידבק לאיכות האימון בזמן אמת, מציעה למתאמנים בכל העולם ליהנות ממוצר חכם יותר, במחיר אטרקטיבי יותר.
לחצו כאן לצפייה: לינק לסרטון המוצר
המוצר מאפשר לכל מתאמן, בכל רמה, את היכולת להתאמן בכל מקום, לנטר את האימון – בכל זמן. המוצר קל לנשיאה, אינו תופס מקום כך שהמתאמן יוכל לקחת אותו איתו ללא מאמץ, הרצועות מתאימות למתאמנים בכל הרמות ועשויות מחומרים קלים ומתקדמים, המוצר משלב צמיד כושר חכם, רצועות אימון מתקדמות ומאפשרת לבצע מספר רחב של אימונים בקלות יחסית ובהדרכה צמודה של האפליקציה. החברה מביאה איתה את הדבר הבא לשוק, שרק הולך וגדל משנה לשנה. הטכנולוגיה הלבישה המשולבת במכשיר משנה את כל מה שידענו על מוצרי ספורט עד כה, וזוהי למעשה, הפעם הראשונה שמוצר כושר נייד, הופך להיות חכם.
מתעניין בהשקעה
Hyfit – כבר פיתחה מודל ראשוני ומוצלח, אשר הוצג ונוסה במגוון תערוכות מסביב לעולם. המודל הוגש כפטנט Provisional בארה"ב ונמצא בשלבי פיתוח ע"י ענקית פיתוח מוצרי הצריכה העולמית WBD101 אשר ממוקמת בהונג קונג.
החברה מלווה היום על ידי יועצים מ-Sony ו-Adidas בנוסף, דלוייט הענקית סימנה את Hyfit כדבר הבא בעולם הכושר והבריאות ואפילו הזכירה אותה בנשימה אחת עם ענקיות טכנולוגיה בתחום הכושר שכבר הפכו להיות "פרות חולבות". בימים אלו, החברה נמצאת בסבב גיוס משקיעים באמצעות שיטת "השקעות ההמונים", זו ההזדמנות שלכם להיכנס ולהיות חלק מהמהפכה העולמית בתחום מוצרי הספורט החכמים.
לחצו כאן: לעמוד הקמפיין בפיפלביז.