ענקית האופנה הבינלאומית מפולין RESERVED (ריזרבד) מגיעה לישראל
הרשת תפתח בישראל 30 סניפים בהשקעה של 270 מיליון ש"ח. הסניף הראשון יפתח בקניון איילון ברמת גן.
רשת האופנה הבינלאומית RESERVED מקבוצת LPP, המחזיקה 1,800 סניפים ברחבי העולם, תפתח במהלך החודש הקרוב רשת חנויות בישראל. המותג RESERVED צמח ב-2017 צמיחה דו ספרתית ונחשב למותג אופנה מוביל באירופה.
הסניף הראשון יפתח במחצית חודש אוגוסט, בקניון איילון רמת גן, ויציג קולקציית נשים המתחדשת מידי שבוע וכוללת קולקציות קפסולה ייחודיות.
הסניף השני יפתח במהלך 2018, בקניון גבעתיים. בשנה הקרובה יפתחו סניפים בירושלים, תל אביב וחיפה בגודל ממוצע של 1,500 מ"ר ויכללו אופנת גברים, נשים וילדים. סה"כ מתכננת קבוצת H&O בעלת הזיכיון בישראל, לפתוח כ-30 סניפים עד שנת 2022, בהשקעה של כ-270 מיליון ש"ח.
הרשת משיקה את הקולקציה הראשונה לסתיו – בהשראת שנות ה-70 האלגנטיות וסגנון הרטרו. הרשת תשיק מידי שבוע קולקציות קפסולה בהשראת מעצבים ומשפיענים מרחבי העולם.
רשת האופנה הבינלאומית RESERVED, תשיק במחצית חודש אוגוסט בישראל את ארבעת הקולקציות העיקריות של המותג: Fashion Line ,Modern Line ,Young Fashion Label ו-ReDesign.
בנוסף, ישיק המותג מידי שבוע קולקציות קפסולה ייחודיות שעוצבו בהשראת משפיענים מובילים ברחבי העולם.ל-RESERVED קולקציות ידידותיות לסביבה העשויות מכותנה אורגנית.
למותג RESERVED מסלול מהיר של עיצוב קולקציות ופרטי אופנה. דגמים היוצאים משולחן העיצוב מגיעים לחנות עד 30 יום. למותג מעל 250 מעצבים עם למעלה מ-40 אלף דגמים חדשים מידי שנה.
הקולקציה הראשונה לנשים, שהגיעה לישראל לסתיו 2018, עוצבה בהשראת שנות ה-70 האלגנטיות וסגנון הרטרו. קולקציה זו בנויה מ-3 השפעות מרכזיות: האחת מכוונת לאישה הנשית, הקלאסית, החזקה, הסקסית והבטוחה בעצמה. השנייה, מכוונת לאישה הטרנדית, העדכנית והמובילה אופנתית. השלישית, מושפעת ממעצבים צעירים ומשפיעני אופנה בכל רחבי העולם.
חלק גדול מההשראה לקולקציה הוא מסרט הפולחן Klute, בכיכובה של ג'יין פונדה. המוטיבים השולטים בקולקציה הם צווארוני גולף, שמלות מעיל, רקמות דקורטיביות, בדי משבצות ומכנסיים רחבים באווירת שנות ה-70.
ז'קטים ומעילים מהווים תפקיד חשוב בקולקציה, החל ממעילי טרנץ' הניתנים ללבישה גם כשמלה, מעילי פרווה מלאכותית מסוגננים, מעילים בהדפסי חיות ומשבצות ועוד.
את הקולקציה משלימים האביזרים, שלעיתים משחקים את התפקיד הראשי בטוטל-לוק. לדוגמה, מגפי זמש בשילוב חצאיות ג'ינס. בקולקציית התיקים מתבלטים תיקים הקלאסיים בצורת טרפז, או תיקי צד קטנים.
המכנה המשותף של דגמי הקולקציה הם לא רק דגמי הרטרו, אלא גם פלטת הצבעים המתייחסים לאווירה של התקופה, כגון גווני חרדל, ירוק בקבוק, כחול עמוק, סגול כהה, צהוב דהוי, קינמון, חום כהה ועוד.
מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי המכירה בפולין ובאירופה.
מחירים לדוגמה:
שמלות, החל מ-89.90 ש"ח.
מכנסיים, החל מ-99 ש"ח.
אוברולים, החל מ-139.90 ש"ח.
חולצות אריג, החל מ-59.90 ש"ח.
חצאיות, החל מ-79.90 ש"ח.
טישרטים, החל מ-29.90 ש"ח.
ז'קטים, החל מ-99 ש"ח.
מעילים, החל מ-159.90 ש"ח.
מכנסי ג'ינס, החל מ-69.90 ש"ח.
תיקים, החל מ-59.90 ש"ח.
חגורות, החל מ-19.90 ש"ח.
כובעים, החל מ-39.90 ש"ח.
משקפי שמש, החל מ-39.90 ש"ח.
נעליים, החל מ-99.90 ש"ח.
צעיפים, החל מ-29.90 ש"ח.
טווח מידות: S-XL.
מותג האופנה RESERVED נמצא בבעלות קבוצת LPP הנסחרת בין 20 המניות המובילות בבורסת ורשה ומחזיקה בעוד ארבעה מותגי אופנה: Cropp ,Mohito ,House ,Sinsay. מכירותיה ב-2017 הסתכמו בכ-7 מיליארד ש"ח.
הרווח הנקי עומד על כ-440 מיליון ש"ח, גידול של 152% בהשוואה ל-2016. לקבוצה מעל 1,800 חנויות בעולם, ב-20 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט, בלגרד ועוד.
הקבוצה מעסיקה 25 אלף עובדים, מתוכם מעל ל-700 מעצבים ויוצרי קולקציות והיא שוכרת שטחי מסחר בקניונים ברחבי העולם על שטח כולל של 1 מיליון מ"ר. המרכז הלוגיסטי האוטומטי של הקבוצה אחראי להפצה של כ-4 מיליון פריטים בשבוע.
RESERVED שואפת לפרוץ את גבולות האופנה ולהציע לכל לקוחה את הקולקציה המתאימה לה. המותג מציג קולקציות עם טרנדים עכשוויים ועדכניים ששואבים השראה ממסלולי האופנה בעולם, ובקצה השני של הספקטרום המותג סופג השפעות נועזות ואלטרנטיביות של פאשניסטיות מרחבי העולם.
לדברי עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O: "קבוצת LPP היא קבוצת אופנה גדולה וצומחת בשוק תחרותי, המגלה חדשנות באופנה, בעיצוב ובשיווק. אנו מאמינים ש-LPP ו-RESERVED כמותג המוביל של הקבוצה יחוללו שינוי דרמטי בשוק האופנה הישראלי". לדבריו, "כהחלטה אסטרטגית מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירים באירופה ויהיו זולים ממחירי המותגים המתחרים. בשלב הראשון נציע מגוון רחב של קולקציות אופנה ואקססוריז לנשים ובהמשך יפתחו חנויות משולבות הכוללות אופנה לגברים, נשים וילדים".
לרגל השקת הרשת בישראל ייצא המותג במסע פרסום רחב, בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח, שיכלול בין היתר קמפיין מיתוג קירות לאורך נתיבי איילון, שלטי חוצות, פעילות ברשת הדיגיטל ושיתוף פעולה עם פאשניסטיות ומובילות רשת.
מדי עונה מפתיע המותג בפרזנטורים בינלאומיים מובילים, החל מהטופ מודלס המובילות קייט מוס, סינדי קרופורד וביתה קאיה גרבר, קארה דלווין, אניה רוביק ועד ההבטחות האחרונות בעולם האופנה לדוגמא ברוקלין בקאהם, בנו של דיוויד וויקטוריה בקאהם, וג'ורג'יה מיי ג'אגר, בתו של מיק ג'אגר.
קבוצת H&O
מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה כ-60 חנויות בישראל של רשתות H&O, קרטרס-אושקוש (Carter's-Oshkosh) ומדרהוד מטרניטי (Motherhood Maternity) הנמצאות במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ-40,000 מ"ר). לרשת מועדון לקוחות המונה כ-400,000 חברים.