זוגלובק משיקה סדרה חדשה בעולם הפסטרמה: נשנושים – התוספות כבר בפנים.
הצרכן הישראלי אוהב לנשנש. מסקר שערכה חברת זוגלובק עולה כי 64% מהישראלים נוהגים לנשנש, בעיקר מול הטלוויזיה ופסטרמה היא אחד הנשנושים הנפוצים אצל הצרכן הישראלי.
קבוצת זוגלובק, המובילה מעל 80 שנה את תחום מוצרי הפסטרמות והנקניקים תוך חדשנות מתמדת, מרחיבה את תחום הפסטרמות עם סדרת "נשנושים" החדשה והייחודית. סדרת הנשנושים מציעה מגוון תוספות שמוסיפים לכריך, אבל כשהתוספת כבר בתוך הפסטרמה אפשר לוותר על הכריך. התוספות משדרגות את החוויה במרקם ובטעם.
הסדרה כוללת :סלסולי פסטרמה הודו בתוספת פסטו, סלסולי פסטרמה הודו בתוספת עשבי תיבול וסלסולי פסטרמה הודו בתוספת צ'ילי מתוק.
לדברי סתוית גליקמן, מנהלת שיווק זוגלובק: "כחברה מובילה בתחום, זוגלובק מחויבת להמשיך ולהציע מגוון רחב וחדשני של מוצרים תוך חיבור לתזונה היום-יומית של הצרכן. סדרת הנשנושים הותאמה להרגלי הצריכה של הקהל הישראלי. הכנסנו כיף לפסטרמה שלנו בזכות מגוון תוספות טעימות במיוחד, עשבי תיבול, צ'ילי מתוק ופסטו ."
מחיר עפ"י העולה באתרים: 13.90₪ עד 17.90 ₪
כשרות – רבנות נהריה.
קבוצת זוגלובק מחזיקה נתח שוק של 25% בשוק הפסטרמות הארוזות, אשר מגלגל למעלה מ-350 מיליון ₪ בשנה.
.