איריס וולף, מנהלת מותג ליסטרין בג'ונסון & ג'ונסון מציינת כי המבצע הינו ברוח הסלוגן המלווה את המותג "ללכת עד הסוף", המבוסס על מחקר בינלאומי שהצביע על כך שמשתמשי ליסטרין הינם בעלי אופי נועז יותר ונוטים לעשות דברים יוצאי דופן. כמו למשל: לצאת לחופשה בלי לדעת מראש מהו היעד.
ליסטרין, מותג שטיפות הפה המוביל בישראל יוצא במבצע "חופשה בהפתעה", במסגרתו קונים ליסטרין 500 מ"ל + 250 מ"ל במארז מיוחד, ויכולים לזכות בהגרלה של חופשה זוגית בחו"ל. ההפתעה: יעד החופשה יתגלה רק ביום הטיסה.
מבצע "חופשה בהפתעה" הינו חלק ממהלך "הולכים עד הסוף", המבוסס על מחקר אופי בינלאומי שערך המותג וממצאיו עולה בין היתר כי משתמשי ליסטרין הינם נועזים יותר מאשר אלו שאינם משתמשים בליסטרין.
לדברי איריס וולף, מנהלת מותג ליסטרין: "המחקר הגדול שערכנו מציג קשר בין משתמשי ליסטרין לבין דפוס התנהגות נועז יותר מאנשים שאינם משתמשים בליסטרין. את הקשר הזה אנו מביאים לידי ביטוי במבצע שכן, אנשים "נועזים" יותר, יסכימו להתכונן לחופשה בלי לדעת את יעדה…".
המבצע בתוקף עד ה-28.2.17, ברשתות הפארם והשיווק המשתתפות במבצע.