קניון עזריאלי תל אביב משיק לראשונה את מגזין הטרנדים לחורף 2017, מגזין אינטרנטי, אופנתי וחדשני שנבנה תוך חשיבה מעמיקה של מומחי האופנה הגדולים בארץ, במסגרתו יוצגו הטרנדים החמים ביותר לחורף 2017, תוך שימוש בממשק נוח וידידותי למשתמש. לקראת ההשקה יצאו בקניון בהטבה מיוחדת: 1,000 הנרשמים הראשונים למגזין יזכו בעזריאלי גיפט קארד על סך 25 ש"ח למימוש בקניון עזריאלי תל אביב.
קניון עזריאלי תל אביב משיק לראשונה מגזין, אינטרנטי ומודפס, שיציג את הטרנדים המובילים בארץ ובעולם בתחום האופנה, הטיפוח והלייף סטייל לחורף 2017. במגזין ייקחו חלק רשתות האופנה והטיפוח המובילות והוא יכיל בתוכו את פריטי האופנה המובילים והשמות החמים ביותר בעולמות הביוטי והלייף סטייל אשר יבואו לידי ביטוי באמצעות הטרנדים העכשוויים. במגזין יוצגו 62 הטרנדים החמים ביותר ביניהם: אדום לוהט, המנומר הנכון, שחור זה השחור החדש, בומבר-מניה, דיסקו גלאם, Turtleneck, ניאו-רטרו ועוד. בקניון יצאו בהטבה מיוחדת לקראת ההשקה: 1,000 הנרשמים הראשונים למגזין יזכו בעזריאלי גיפט קארד על סך 25 ש"ח למימוש בקניון עזריאלי תל אביב, אותו ניתן לקבל בעמדת השירות בקניון.
המגזין הוקם מתוך רצון להעניק ללקוחות הקניון חווית אופנה משלימה, הן בקניון והן מחוצה לו. המגזין הינו אופנתי, חדשני, אשר עדיין לא נראה כמותו בארץ, וייתן מענה ללקוחות הקניון בתחום האופנה והביוטי. כל טרנד יוצג במגזין ודרכו ניתן יהיה למצוא את הפריט המבוקש בחנויות הרלוונטיות בקניון. בנוסף, דרך המגזין ניתן יהיה להיעזר במפה אשר תציג מיקום פיזי מדויק ותכוון בקלות ובנוחות לחנות המבוקשת בקניון. כמו כן, באמצעות המגזין ניתן יהיה לממש הנחות בלעדיות עבור פריטים שאותרו בטרנדים, לסמן ברשימות wish list ולהתעדכן לגביי מבצעים ומוצרים חדשים תחת טרנד ספציפי.
המגזין החדש מושק הן בגרסה דיגיטלית והן במהדורה מודפסת מלאה בסטייל ובהשראה, צילומי הפקות אופנה ייעודיים ומושקעים, המלצות מפי בלוגריות אופנה ידועות ועוד. המגזין מתעתד להכתיב את תרבות הטרנדים ויספק חווית משתמש אשר טרם נראתה כמותה בארץ.
אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב: "אנו גאים להשיק את מגזין הטרנדים של הקניון לחורף 2017, אשר ייתן מענה רחב ללקוחותינו בתחומי האופנה והליף סטייל. באמצעות המגזין יהיה ניתן לבצע פעולות שונות לנוחיות הלקוח- למצוא פריטי לבוש לפי חיפוש טרנד, לאתר את החנות בו נמכר הפריט, לקבל מבצעים אטרקטיביים על פריטים, לשמור פריטים לרכישה עתידית, ואפילו להגיע פיזית לחנות באמצעות מפה. אין לי ספק כי המגזין עתיד להכתיב את עולם הטרנדים בארץ".