קופיקס – הדור החדש בארץ ובעולם
רשת קופיקס חוזרת ל-5! תציע את מוצרי הרשת בחמישה שקלים לצד קונספט חדש:
"קופיקס פלוס+": מוצרים מוגדלים ב-8 שקלים.
"קופיקס גלובל" – חתמה אתמול על הסכם גלובלי להקמת חברה בינלאומית ותתרחב בכל רחבי העולם: בריטניה, ספרד צ'כיה ועוד.
נכנסת לתחום מוצרי הקפה – משיקה ליין של מוצרים תחת המותג קופיקס – כולל קפסולות קפה, מוצרי קפה מגורען וקפה שחור מקורי בשיתוף "אל נח'לה".
גייסה את השף צ'ארלי פדידה, שישמש כיועץ קולינארי לרשת וכאחראי פיתוח המוצרים.
מציעה לראשונה ארוחות מלאות ומבחר סלטים במחיר 15-12 ש"ח.
מפתיעה עם מנות ומגשי אירוח לאירועים ולמשרדים בהזמנות מראש.
פותחת סניפים נוספים ומחדשת סניפים קיימים.
ב-2018 מתכננת שילוב תנורי אפיה בחלק מהסניפים, מכונות יוגורט וקו של מוצרי בריאות.
יקי ודמני – מנכ"ל קופיקס גרופ: "אנחנו מובילים מהפכה אמיתית נוספת. הקשבנו לצרכנים: הוספנו, שיפרנו, חזרנו למחיר המקורי ונתנו מענה ללקוחות המעוניינים במוצרים ומנות גדולות ובארוחות מלאות – מכאן הדרך להצלחת הרשת נראית מבטיחה. אנחנו קוראים לצרכנים לפקוד את סניפי הרשת ובטוחים שהם ייהנו מההיצע הנרחב והאיכותי שמציע הדור החדש של מוצרי קופיקס".
רשת קופיקס שהוקמה בספטמבר 2013 כרשת צרכנית, חברתית ואטרקטיבית והציעה לראשונה מוצרי מזון איכותיים במחיר מהפכני של 5 ש"ח, הציגה הבוקר מספר מהלכים חדשים ומפתיעים, כאשר ביניהם גם חזרה אל קונספט ה-5 המזוהה עמה – והפעם עם מגוון עשיר אפילו יותר של מוצרים ב-5 ש"ח.
במקביל, משיקה הרשת גם קונספט חדש: "קופיקס פלוס+" – מוצרים מוגדלים במחיר של 8 ש"ח, שיתנו מענה לדרישת הצרכנים למוצרים ומנות גדולות יותר כגון: קפה, מיצים, כריכים, מאפים, מרקים ועוד. לדוגמה: קפה רגיל ( 250 מ"ל ) יחזור למחיר של 5 ש"ח וקפה גדול (370 מ"ל) יוצע ב-8 ש"ח.
קופיקס גלובל – קופיקס חתמה אתמול על הסכם להקמת חברה בינלאומית, בה תחזיק 30%. החברה תעניק זיכיונות להקמת רשת בתי קפה תחת המותג קופיקס ברחבי העולם בנוסף לישראל, רוסיה וטורקיה. המגעים מתרכזים כעת בארצות הבלטיות, בצ'כיה, ספרד ובריטניה.
בנוסף, הרשת יוצאת בתפריט עשיר חדש וטעים, הכולל מגוון חידושים כגון: לחמניות סביח, 3 סוגי חביתות, פרנה עם שווארמה צמחונית ושקשוקה, מאפה חמאה שקדים, טוסטים גדולים, מגוון עוגות, קינוחים ועוד, שיוצעו גם הם ב-8 ש"ח.
הרשת גם מרחיבה את התפריט והיא תציע לראשונה ארוחות שלמות במגשים במחיר של 15-12 ש"ח, לדוגמה: ארוחת ילדים הכוללת נגיסי תירס בתוספת פסטה ברוטב עגבניות/תפוחי אדמה/אורז במחיר של 12 ש"ח, ארוחת סושי צמחוני / סלמון, במארז הכולל 6 יחידות עם רטבים ומקלות אכילה ב-12 ש"ח, ומבחר סלטים (בשילובים של חסה, ביצה, גרגירי תירס, גבינה, טונה, כולל רטבים) במחיר 12 ש"ח.
ההחלטה על האפשרות להגדלת המנות והקפה, לצד העשרת המגוון ושינוי התפריט נבעה כתוצאה מבדיקות וסקרים פנימיים שערכה החברה לבדיקת העדפות ציבור הקונים.
לצפייה בתפריט החדש: לחצו כאן >>
קופיקס שמה דגש רב על איכות המוצרים במקביל לפיתוח מוצרים חדשים והעשרת התפריט. מרבית הייצור הועבר למפעל החדש שהקימה ביבנה לפני כשנה, המספק מדי יום מוצרים טריים ל-167 סניפי הרשת.
הרשת גייסה את השף המוערך צ'ארלי פדידה, שיהיה אמון על הפן הקולינארי ופיתוח המוצרים, וילווה את החברה בצד המקצועי כולל בבחירת והרכבת המנות ועיצובן.
FOODIES – מותג חדש אותו משיקה החברה – קו מוצרים ייחודי שייוצר במפעלה ביבנה לחברות קייטרינג, הסעדה, אירוח ואירועים שיציע מגוון רחב של מוצרים ייעודיים ו"תפורים" לפי הזמנת הלקוח.
מוצרים למשרדים ואירועים – קופיקס מחדשת עם קו מוצרים לאירוח, לאירועים ולמשרדים עם מגשי אירוח ייחודיים ועוגות טעימות, כולל עוגת יום הולדת לילדים, והכל במחירים מפתיעים ביותר ובהזמנות מראש. (לדוגמה: מגש אירוח הכולל 16 סנדוויצ'ים במחיר 70 ש"ח, עוגת שוקולד עם סוכריות המתאימה לימי הולדת במחיר 60 ש"ח).
קופיקס נכנסת לתחום מוצרי הקפה ומשיקה לראשונה ליין מוצרי קפה פרימיום שיוצע בסניפי הרשת, יופנה גם לרשתות קמעונאיות נוספות ויכלול קפסולות קפה וקפה מגורען מיובש בהקפאה. גולת הכותרת היא כניסתה של קופיקס לתחום הקפה השחור המקורי כאשר היא מובילה שיתוף פעולה עם מותג הקפה השחור הוותיק "אל נח'לה" שייצר עבורה קפה שחור תחת השם "קופיקס קפה אל נחל'ה", קפה אותנטי עם ובלי הל. סדרת הקפסולות כוללת שלושה טעמים שונים COFIX BLEND ,SAFARI ,TROPICANA ותוצע במארזים של 8 יחידות ובמחיר של 10 ש"ח. סדרת מוצרי קפה נמס מיובש בהקפאה תוצע בשלב ראשון ב-2 גדלים שונים: 50 גרם במחיר 5 ש"ח ו-100 גרם ב-10 ש"ח. קפה שחור אל נח'לה עם ובלי הל יוצע בשני גדלים: 70 גרם ב-5 ש"ח ו-120 גרם ב-8 ש"ח.
ב-2018 הרשת מתכוונת לשלב בחלק מסניפיה מכונות יוגורט, תנורי אפיה, כאשר הדגש יינתן להשקה של קו למוצרי בריאות ללא סוכר, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.
קופיקס רוסיה – קופיקס עם שותפיה ממשיכה להתרחב ברוסיה, כאשר עד סוף שנת 2017 תמנה הרשת המקומית 39 סניפים במוסקבה ו-4 סניפים בסן פטרסבורג. התכנית העסקית – להגיע ברוסיה עד סוף 2018 ל כ-180 סניפים. הסניף הראשון של קופיקס ברוסיה נפתח בסוף שנת 2016.
יקי ודמני מנכ"ל קופיקס גרופ: "זכות גדולה נפלה בחלקי להוביל את קופיקס יחד עם מנהליה, עובדיה, זכייניה וספקיה אל הדור החדש של המהפכה הצרכנית שהיא עשירה יותר, טעימה יותר והכול במחירים שטרם נראו בארץ. הסניפים בעיצובם החדיש והמבחר האיכותי החדש יוצרים חוויה שאין דומה לה. כמנכ"ל החברה תפקידי היה להקשיב ללקוחות ולהתאים את עצמנו לבקשותיהם והכי חשוב להמשיך ולשפר, לחדש, לרגש ולהפתיע כל פעם מחדש. מדהים איך הקונספט התפשט בכל רחבי העולם ואתו הפניות לקבל זיכיונות במדינות נוספות. עוד מותג ישראלי שאנחנו מאמינים שיהיה שגריר נאמן של המדינה".