רשת Burgerim מתרחבת ופותחת 5 סניפים כשרים חדשים: בירושלים, בגבעת שמואל, בקיסריה ובקריית מלאכי. הסניפים יפתחו בהשקעה כוללת של 3.5 מיליון ש"ח. כמו כן משקיעה הרשת 1 מיליון ש"ח בהחלפת שלטי המותג בכל סניפי הרשת במיתוג החדש.
אהובה תורג'מן, מנכ"ל קבוצת BBB המפעילה את רשתות BBB, בורגרים ומוזס: "מגמת ההתרחבות ממשיכה עם השקת הרשת מחדש. עד סוף שנת 2017 נפתח עוד 8 סניפים חדשים ברחבי הארץ. סה"כ יפתחו השנה 10 סניפים חדשים של רשת בורגרים".
רשת Burgerim שנרכשה לפני כשלוש שנים על ידי קבוצת BBB (בשנת 2014), ממשיכה במגמת ההתרחבות ופותחת 5 סניפים חדשים בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון ש"ח. כמרבית הסניפים ברשת, גם הסניפים החדשים הינם כשרים.
במסגרת ההתרחבות יפתחו שני סניפים בעיר ירושלים, האחד ברח' הילל, אזור המסעדות הירושלמיות. סניף זה ישתרע על שטח של כ-100 מ"ר ויפתח בהשקעה של כ-650 אלף ש"ח. לאחריו יפתח סניף שני בירושלים במרכז קניות בגבעת שאול. סניף זה ישתרע על שטח של כ-95 מ"ר ויפתח בהשקעה של כ-650 אלף ש"ח.\
כמו כן נפתח השבוע סניף בקריית מלאכי על כביש 3 החדש, במרכז מסחרי באזור תעשייה באר טוביה. גודלו של הסניף כ-80 מ"ר והוקם בהשקעה של 550 אלף ש"ח. הסניף הרביעי יפתח בקיסריה באמצע מאי 17, במתחם החדש מרכז סי סנטר. הסניף בקיסריה ישתרע על שטח של כ-110 מ"ר, והוא יוקם בהשקעה של כ-700,000 ש"ח.
בנוסף, נפתח סניף בגבעת שמואל, המשתרע על שטח של 60 מ"ר בהשקעה כוללת של כ-550 אלף ש"ח.
במסגרת מתיחת הפנים למותג ושיפור התפריט הקולינארי שנערך לאחרונה ע"י השף / יועץ שחר ברנע, השקיעה רשת בורגרים כמיליון ש"ח בהחלפת כ-50 שלטי המותג, בסניפי הרשת.
בסה"כ מונה כיום רשת בורגרים 53 סניפים ברחבי הארץ, לעומת 39 סניפים שהיו קיימים כשהרשת נרכשה על ידי קבוצת BBB, לפני כשלוש שנים. הסניפים כולם מופעלים באמצעות זכיינים, אותם הנהלת הרשת מטפחת ופורשת עליהם ניהול תומך, שהגדיל משמעותית את מחזוריהם. כל הסניפים מעוצבים וממותגים ברוח המראה החדש של רשת בורגרים.
אהובה תורג'מן, מנכ"ל ומבעלים קבוצת BBB: "בשלוש השנים האחרונות עברה רשת בורגרים שינויים עמוקים, כולל השקת תפריט חדש, החליפה את ספקי הרשת ודאגה להתייעלות במחירי המוצרים. בנוסף נעשה ברשת תהליך מיתוג מחדש שכלל את החלפת הלוגו, נראות הסניפים, שינוי פני האתר והכנסת זכיינים חדשים לניהול של הסניפים בתמיכה משמעותית של הנהלת הרשת".
עוד הוסיפה אהובה: "כרגע קיים ביקוש רב לקניית זכיינות (כ-25 איש ממתינים לזכיינות) וזאת בזכות העובדה שכניסת BBB שינתה את אסטרטגיית קודמיה, מפתיחת סניפים ומכירת זכיינות – לבניית המותג מיסודו למותג חזק, הקמת מערך חזק ויציב של השקעה באיכות ותמיכה ניהולית בזכיינים הקיימים. פתיחת הסניפים החדשים ופתיחת עוד 8 סניפים בערים שונות ברחבי המדינה עד סוף שנת 2017 מעידים כי הבראת הרשת ערכה קרוב לשנתיים, ותוצאותיה נושאות פרי עבור הזכיינים שיכולים להעיד על השינוי שעברו".
פרטים נוספים באפליקציית הרשת: www.iburgerim.co.il.
צילום: חיים יוסף.