rebar – feel free
rebar מציגה לראשונה בישראל טרנד קולינרי חדש ומפתיע: סדרת משקאות קלילים במתיקות מעודנת, על בסיס גבינת ריקוטה – 4 משקאות חדשים, בלמעלה מ-70 סניפים בפריסה ארצית.
rebar, שהביאה לישראל את הבשורה בעולם המשקאות והפכה למובילת שוק בתחום ה-wellness, משיקה את סדרת feel free – משקאות קלילים במתיקות מעודנת, המבוססים על גבינת ריקוטה.
הריקוטה, שהייתה מוכרת עד כה בעולם הקולינרי של מאפים מלוחים וקינוחים איטלקיים, מובאת לראשונה בסדרת משקאות, בעלי מרקם קטיפתי וטעמים מעודנים. בעזרת צוות של תזונאיות, שפים ונטורופתים מובילים, פותחו 4 משקאות קלילים, מבוססי פירות ורכיבים טבעיים, בטעמים מרעננים של: בננה-תמר, לימון, פירות יער ותפוז-מנגו.
כל המשקאות בסדרה מכילים עד 180 קלוריות לכוס משקה (בגודל small), דבר המסתייע בזכות שימוש בחומרי גלם קלילים בעלי טעמים עדינים יותר ובהפחתת מתיקות. המשקאות מספקים ערכים תזונתיים חיוניים והם עשירים מאוד בסידן, ובעלי מרקם המסייע ביצירת תחושת שובע לאורך זמן, ובכך מהווים תחליף לארוחת בוקר קלה או ארוחת ביניים קלה לאורך היום.
איתמר חפץ, בעלים ומנכ"ל רשת rebar: "המיומנות שלנו היא ביכולת לספק לקהל לקוחותינו מוצרים מתוחכמים ועשירים, המותאמים לכל צרכן לפי מאפייניו ורצונותיו. בסדרת המשקאות החדשה הצבנו לעצמנו למטרה להגיש את החוויה המוכרת והאהובה של rebar במסגרת של עד 180 קלוריות, מבלי לוותר על הטעם והפינוק וכמובן לייצר הפתעה וטוויסט חדש בעולם התוכן שלנו. גבינת הריקוטה, בעלת הערכים התזונתיים החיוניים והמרקם העשיר, מאפשרת לנו לספק מוצר טעים ומזין. אני בטוח שמדובר בטרנד הלוהט הבא ואנחנו ב-rebar שמחים להגיש אותו ראשונים לקהל הצרכנים שלנו".
משקאות הריקוטה החדשים מצטרפים לתפריט הרחב והמוכר של rebar:
- free berries | ריקוטה, אוכמניות, תמר, קינמון, חלב שקדים.
- free banana | ריקוטה, בננה, מלון, תמר, תבלין צ'אי, חלב שקדים.
- free lemon | ריקוטה, אגס, ענבים, גרידת לימון, בזיליקום, מיץ תפוח סחוט.
- free orange | ריקוטה, מנגו, מלון, תאנה/תמר, גרידת תפוז, מיץ תפוז סחוט.
המחיר: 22 ש"ח לכוס קטנה, 26 ש"ח לכוס בינונית ו-29 ש"ח לכוס גדולה.
על rebar
rebar, שהביאה לישראל את הבשורה בעולם המשקאות והפכה למובילת שוק בתחום ה-wellness, בזכות שילוב מרכיבים טבעיים ואיכותיים ללא פשרות, תעוזה וחיבור לטרנדים המובילים בזמן אמת, מחזיקה בכ-70 סניפים בפריסה ארצית. הרשת הוקמה בשנת 2007 במטרה לתת מענה לקהל לקוחותיה החיים בסביבה אורבאנית, צפופה ולחוצה ומתוך ההבנה כי איכות התזונה משפיעה באופן ישיר והדוק על הגוף והנפש. מטרת הרשת היא לייצר השראה ללקוחותיה לעשות לעצמם טוב, מתוך האמונה כי אפשר להשיג איזון בדברים הקטנים שמרכיבים את התזונה היומיומית שלנו, לעשות טוב לגוף ולנפש בלי מאמץ, בכל מקום וזמן, גם על הדרך ובלי לוותר על הטעם וההנאה. לרשת מגוון רחב של משקאות מבוססי פירות וירקות, חמים או קרים, בשילוב חומרי גלם איכותיים ורכיבים מזינים ובמרקם עשיר ומפנק.