"שריונית חסם" בקמפיין פרסום הגדול ביותר בתולדותיה.
בכיכוב האייקון "החתול הפורץ", בתקציב של כ-11 מיליון ש"ח. בשנה האחרונה ייצרה חברת "שריונית חסם" כ-60,000 דלתות – גידול של כ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
חברת "שריונית חסם", שהינה מהחברות הגדולות והמובילות בתחום ייצור ושיווק דלתות ביטחון ודלתות פנים, יצאה בימים אלו בקמפיין פרסום הגדול והמקיף ביותר בתולדות החברה ("שריונית חסם" מציינת 40 שנות פעילות בשוק).
הקמפיין מלווה באייקון "החתול הפורץ" שיושב על כורסת הפסיכולוג ומתלונן על העבודה הקשה שלו עקב העובדה שדלתות הביטחון (הפלדה) של חברת "שריונית חסם" לא ניתנות לפריצה.
אבינעם שקד – מנכ"ל חברת "שריונית חסם" מציין ש"מטרת הקמפיין הינה להגדיל את המודעות למותג, לאיכות דלתות הכניסה והפנים, עיצוב הדלתות, חדשנות והתאמה אישית של כל דלת ללקוח הסופי".
תקציב הקמפיין כ-11 מיליון ש"ח. את הקמפיין והמהלך השיווקי מוביל פרופ' אביחי שוב עמי מחברת UPS. רכישת המדיה מתבצעת על ידי משרד הפרסום גאו-מדיה. הקריאייטיב וההפקה בוצעו על ידי הילה ושות'.
אבינעם שקד מציין כי "בשנה האחרונה ייצרה חברת "שריונית חסם" כ-60,000 דלתות – גידול של כ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בהיקף מכירות כללי של כ-130 מיליון ש"ח". שקד מציין, שהחברה פעלה בשנים האחרונות גם בתחום היצוא, אך בשנה האחרונה, בשל הירידה החדה בשער הדולר והיורו החברה איבדה את כושר התחרות בחו"ל, במיוחד לאור העובדה שבשנתיים האחרונות השקל התחזק בכ-20%.