מנטה, רשת חנויות הנוחות של דלק, גאה להשיק את תפריט הקיץ של קפה ג'ו במנטה לקיץ 2017.
מוטי סלע, מנהל אגף הסחר והשיווק במנטה אמר באירוע ההשקה: "מנטה ממשיכה לבסס את מעמדה כמובילת שוק עם תפריט האוכל והמשקאות בחנויות הנוחות – עם תפריט חדשני, מגוון, איכותי ומשודרג בניצוחו של שף רשת בית קפה ג'ו. רשת חנויות מנטה, היא חנות הנוחות היחידה, המציעה בתפריט האוכל שלה, תפריט של בית קפה. שמנו לעצמנו מטרה לתת ללקוחותינו מגוון מוצרים רחב ולהעשיר את חווית הלקוח. בכל מהלך, אנו מציעים חדשנות מוצרית, תוך מענה עדכני לקהל לקוחותינו, לכל צורך וטעם וכמובן לקיץ הישראלי החם. הקיץ הזה, בתפריט בית הקפה של ג'ו במנטה, ניתנה התייחסות לתפריט מזין יותר ולצד הכריכים המשובחים של שף בית הקפה, מוגשים סלטי השף, תבשיל עוף בקארי על בסיס אורז ובתפריט המשקאות הושקו משקאות עם מזונות העל (Super Foods), ספירולינה, אסאי וכדומה. כמו כן, משקה יוגורט ללא תוספת סוכר ותה ירוק אורגני".
תפריט הקיץ של קפה ג'ו במנטה:
- משקאות הקיץ ב-2 גדלים: 500 מ"ל ו-330 מ"ל ומחירם 18 ש"ח ו-15 ש"ח בהתאמה (קפה קר 16/11 ש"ח בהתאמה).
- ארוחת כריך, בוריטו, סלט של קפה ג'ו עם משקה שבמבצע, ב-28 ש"ח.
- באפליקציית המבצעים מנטה+, יוצע משקה קיץ 330 מ"ל מתנה למצטרפים חדשים, קפה או משקה קיץ חמישי מתנה, מוצרים מובילים כמו ארוחת קפה ג'ו או קפה ומאפה ג'ו במחירים מוזלים ועוד מבצעים בלעדיים.
משקאות חדשים |
תיאור |
סופרג'ו משקה סופרדרינק שלג'ו עם בננה, חלבה, סילאן וספירולינה, על בסיס חלב סויה | את הבשורה שהמשקאות המפנקים של ג'ו במנטה עכשיו בגירסה משודרגת עם מזונות העל – על בסיס חלב סויה, כך ששוחרי בריאות ותזונה נכונה יוכלו גם לעצור להתרענן ולהתפנק על הדרך עם ג'ו במנטה. |
תה אורגני ירוק ג'ו עם לימונית, לואיזה ואפרסק, על בסיס מים וקרח | קפה ג'ו מביא אליכם את הטרנדים המובילים בבתי הקפה בעולם הישר אל המנטה, לפינוק משודרג על הדרך – תה ירוק על בסיס מים וקרח. |
יוגורט פירות יער ואסאי ללא תוספת סוכר | אוהבים להתחדש? מקפידים לשדרג? קפה ג'ו במנטה משדרג לכם את הקיץ עם משקאות היוגורט המפנקים. |
השקת התפריט החדש של קפה ג'ו במנטה תלווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום M&C Saatchi תחת המסר הפרסומי: ישראלים אוהבים את קפה ג'ו במנטה!
הקמפיין יעלה ב-7 ביוני, ברדיו ובמובייל בהיקף השקעה של 2.5 מיליון ש"ח ויקדם את תפריט המשקאות של קפה ג'ו במנטה, עם תפריט השף ומנות האוכל החדשות שהוכנסו לתפריט הקיץ.
אסטרטגיית המדיה בקמפיין הקיץ מתמקדת בערוצים המוביליים בלבד – רדיו ודיגיטל וללא טלוויזיה, תוך החלטה להגיע אל הנהגים בדרכים, ולנצל את יכולת הפילוח ואת יחס ההמרה הגבוה במחיר אטרקטיבי ברשת.
הקמפיין: יושק ב-3 סרטוני פרסומת ייעודיים לדיגיטל. בכל סרט, זוג דמויות ישראליות, קומיות ומצחיקות המגיעות ליהנות מקפה ג'ו במנטה. הסרטים, אשר הופקו כפרסומת משולבת בתוכן וידאו, נכתבו, בוימו ושוחקו על ידי צוות יוצרי רשת, שחיים ונושמים בעולם הדיגיטל.
השחקנים שנבחרו לקמפיין:
- גאיה באר גורביץ – שחקנית תיאטרון וטלוויזיה, בעלת סדרה אינטרנטית הומוריסטית וסאטירית מצליחה על נער גבעות בשם "בנהאל", משתתפת באנסמבל "ציפורלה" ועוד.
- אור ליפל – חקיין מוכשר ומצחיק, בעל סדרת סרטוני חיקויים על דמויות מהטלוויזיה, בעיקר מתוכניות ריאלטי.
- יוגב יפת – שחקן, בימאי ויוצר רשת, ביים את הסרטים.
על קפה ג'ו
- קפה ג'ו מובילה מזה 20 שנה את תרבות הקפה האיכותי בישראל.
- הרשת, שהצטרפה לרשימת מותגי העל של Superbrands לשנת 2016, מונה עשרות סניפים ברחבי הארץ, נקודות מכירה במוסדות אקדמיים, מקומות עבודה, בתי מלון ועסקים שונים. לרשת גם כ-200 נקודות מכירה פופולאריות במיוחד בחנויות הנוחות של מנטה בפריסה ארצית, שם מוצע תפריט מותאם לדרכים הכולל בין היתר כריכים טריים, יוגורט, משקאות וכדומה.
- חברת קפה ג'ו מציעה חווית אירוח ביתית, אינטימית וחמימה על כוס קפה גורמה משובח ואוכל איכותי המלווה בשירות אדיב ומקצועי.
- התפריט הדינמי והמתחדש נוצר ע"י השף הראשי של הרשת כאשר בכל מנה מושקעת חשיבה רבה, תוך סקירת טרנדים בארץ ובעולם והתאמה לחיך הישראלי. הרשת נותנת מענה לצרכים שונים עם מנות ללא גלוטן, ללא סוכר, תפריט טבעוני ועוד. פיתוח התפריט מתבצע בצמוד לתזונאית הרשת, כאשר קיים דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.
- מפעל הקפה של הרשת קולה מידי חודש מעל 30 טון קפה, אשר מוגשים כתערובות קפה ייחודיות ומשובחות בסניפי הרשת ובמאות בתי קפה, בתי מלון מובילים ומסעדות ברחבי הארץ.