האירוע הענק של חג הסוכות יוצא לדרך – Coca-Cola Always Classic – חוה"מ סוכות (4-14 באוקטובר) בנמל תל אביב. במהלך חג הסוכות תקיים קוקה-קולה תערוכת ענק בה יוזמנו המבקרים לצאת למסע בזמן, החל מתחילת המאה הקודמת ועד היום, ולחוות חוויה מרגשת וחדשנית לכל המשפחה. ההשתתפות חינם ובהרשמה מראש באתר הפעילות.
חברת קוקה-קולה ישראל תקיים בחג הסוכות הקרוב אירוע חווייתי לכל המשפחה: תערוכת Coca-Cola Always Classic. התערוכה כוללת מיצג ענק שבאמצעותו המבקרים יוכלו לחוות מסע בזמן בצורה ייחודית ומרגשת.
הפעילות תתקיים ב 'בית הפדרציה' בנמל תל אביב. המתחם של התערוכה מדמה רחובות, חנויות, מפעלים ובתי קולנוע מהמאה הקודמת ועד לימינו אנו. כמו כן, במתחם יהיו גם תערוכות של אספנים מכל הארץ ומופעים חיים. התערוכה משלבת אלמנטים של מולטימדיה ותיאטרון, והקהל לוקח חלק פעיל במשך כל המסע.
בין המיצגים בתערוכה:
- בית הקולנוע הישן: בית הקולנוע יקרין סרטונים המספרים את סיפורה של קוקה-קולה לאורך השנים, והמבקרים יוכלו ליהנות מחוויה אינטראקטיבית של סרטונים המוקרנים ב-270 מעלות.
- רחוב אמריקאי משנות ה–30: במתחם יהיה מיצג של רחוב תקופתי משנות ה-30 באמריקה. משני צידי המדרכות יהיו חלונות ראווה המציגים את 'האופנה האחרונה'. ברחוב יהיה אפשר לראות כרזות וחנויות תקופתיות שונות, ביניהן גם את בית המרקחת המפורסם של ג'ון פמברטון, ממציא קוקה-קולה, וכן גלריית אומן עם איורים תקופתיים.
- דיינר (מזללה) אמריקאי: במתחם יהיה מתחם דיינר בהשראת סרטי שנות ה-60. הדיינר הססגוני יציע למשתתפים מקומות ישיבה קלאסיים, בר מעוצב ותצוגת פריטי אספנים של קוקה-קולה. בדיינר יהיו גם מסכים שישדרו פרסומות מהעבר. צוות מלצרים ירקוד ויזמר לצלילי המוסיקה התקופתית.
- תצוגת מכוניות משנות ה-70: במתחם הזה תשלוט אווירת שנות ה-70 העליזות והשמחות. המשתתפים יוכלו לקחת חלק פעיל בפעילות בעזרת מסכי מגע ייחודיים. נוסף על כך, המשתתפים מוזמנים להצטלם על רקע המכוניות הקלאסיות משנות ה-70, וללמוד על עקרונות השוויון, השלום והאהבה שאפיינו את אותה תקופה.
- מתחם חדשנות ומולטימדיה: מתחם בו יוכלו המשתתפים לשחק במשחקי מציאות מדומה בטכנולוגיות חדשניות כגון (VR) ומסך 'קינקט' אשר יגיב לעומדים שמולו.
כל המשתתפים בתערוכה יקבלו במתנה לוח שנה וינטג' (אופנה חוזרת) של קוקה-קולה ויוכלו לבקר בחנות המזכרות הייחודית שבמתחם.
במסגרת המהלך החדש של המותג, נוסף על תערוכת הענק בסוכות, יעוטרו הבקבוקים והפחיות בכרזות האייקוניות של המותג ממרוצת השנים. בטלוויזיה יוקרנו פרסומות הטלוויזיה המיתולוגיות מהעשורים הקודמים, לצד פרסומות חדשניות.
שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל מסרה:
"קוקה-קולה הוא מותג על-זמני השזור בחיינו בישראל מאז סוף שנות ה-60 ובעולם למעלה מ-100 שנה. תערוכת Coca-Cola Always Classic, אשר יוצאת לדרך לאחר חודשים רבים של הכנה, ממחישה את הרלוונטיות של המותג, מאז ועד היום. אנו שמחים להזמין את עם ישראל להתוודע לסיפורו של המשקה האהוב לאורך השנים. זו חוויה משפחתית וייחודית המשלבת נוסטלגיה וחדשנות טכנולוגית".
פרטים מלאים:
- מיקום הפעילות: בית הפדרציה (סמוך להאנגר 11), נמל תל-אביב.
- תקופת הפעילות: חג סוכות, החל מ-4 באוקטובר ועד ל-14 באוקטובר.
- שעות פעילות: 22:30-08:00 / ערבי שישי וחג 15:30-8:00 / צאת שבת וחג 22:30-20:00.
- השתתפות: הפעילות מתאימה לכל המשפחה, ומותנית בהרשמה מוקדמת באתר האינטרנט: cocacola.co.il
- מחיר: הפעילות הינה ללא תשלום, בהרשמה מראש באתר הפעילות.