רשת אופנת גברים חדשה בישראל – TWENTYFOURSEVEN MAN .
קבוצת רנואר תשקיע 30 מליון שקלים בפריסת רשת אופנה לגברים צעירים תחת המותג המצליח שלה TWENTYFOURSEVEN.
בעקבות ההצלחה הפנומנלית לה זוכה TWENTYFOURSEVEN, רשת אופנת הנשים שבבעלותה, תשיק קבוצת רנואר את מותג אופנת הגברים החדש לצעירים תחת אותו מותג ותפתח את רשת TWENTYFOURSEVEN MAN החדשה, אשר תושק בחודש מרץ הקרוב ותמנה בשלב ראשון כ-20 חנויות בפריסה ארצית ובעיצוב חדשני במטרה להעניק לגבר הצעיר מענה אופנתי 24/7. עד סוף שנת 2020 יפתחו בישראל כ-10 חנויות נוספות, כך שהרשת תמנה 30 חנויות בפריסה ארצית.
חנות הדגל הראשונה בשטח של 335 מ"ר תפתח בקניון עזריאלי תל אביב בתוך חנות TWENTYFORSEVEN ותעוצב בקונספט העיצובי וערכי המותג.
הקו העיצובי שלTWENTYFOURSEVEN MAN מבוסס על הטרנדים העולמיים של STREET LUX (אפנת רחוב יוקרתית) ו ATHLESURE (אפנת ספורט פנאי)
לדברי מר יוסי ברוש מבעלי קבוצת רנואר: "אנו נרגשים להחדיר מותג אופנת גברים חדש במטרה להביא לקהל הגברים הצעיר בישראל את בשורות הטרנדים העכשווים. ההחלטה להקים רשת חדשה לצעירים התקבלה לאור ההצלחה לה זוכה רשת אופנת הנשים TWENYFORSEVEN ואלפי הפניות אותם אנו מקבלים בעת האחרונה לפתח את המותג לכיוון אופנה לגברים צעירים. זאת הזדמנות מצויינת עבורינו להשיק מותג חדש תוך כדי מתן לגיטימציה לגברים לעקוב אחרי טרנדים ואף להינות מחווית השופינג. עד סוף שנת 2020 יפתחו כ-30 חנויות ל TWENTYFOURSEVEN MAN בקניונים מובילים בפריסה ארצית ואנו נדאג להמשיך לתת מענה הוליסטי הן לנשים הן לגברים".