קמפיין ויראלי חדש להעלאת המודעות לאבחון מוקדם של סרטן השד, באדיבות דורון פסקינו לסיוע בפעילות האגודה למלחמה בסרטן.
בחודש אוקטובר הקרוב, יושק קמפיין ויראלי חדש ברשתות החברתיות הקורא לנשים ונערות להצמיד פס ורוד לשיער ולהעלות תמונתן לרשתות החברתיות, במטרה לקחת חלק בהעלאת המודעות לחשיבות האבחון והגילוי המוקדם של סרטן השד. קמפיין זה הינו באדיבות מרכז דורון פסקינו פתרונות שיער, לסיוע בפעילות האגודה למלחמה בסרטן, בקידום המאבק בסרטן השד.
בחודש אוקטובר מצוין בארץ ובעולם חודש המודעות לסרטן השד. כחלק מהפעילויות ושיתופי הפעולה במהלך החודש, מרכז דורון פסקינו פתרונות שיער יוצא בקמפיין ויראלי, כתמיכה בפעילות האגודה למלחמה בסרטן, שמטרתו לסחוף את קהל הנשים לקחת חלק פעיל בהעלאת המודעות לאבחון המוקדם שבכוחו להציל חיים.
במסגרתו יוצעו למכירה בנקודות נבחרות, פסים ורודים הנצמדים בקלות לשיער בעלות סמלית של 5 ש"ח, אשר יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. התורמות מתבקשות להצמיד את הפס הדקורטיבי לשיער באמצעות קליפס, להצטלם בעצמן ולהעלות את התמונה לרשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם) ולתייג בהאשטאג STOPPINGCANCER2017#. לצד נשים מהשורה, ייקחו חלק בקמפיין ויתנדבו ידועניות ומובילות דעת קהל.
לדברי מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "מידי שנה מאובחנות בישראל כ-5,000 נשים החולות בסרטן השד. הוכח מחקרית כי ככל שגילוי המחלה נעשה בשלב מוקדם יותר, כך עולים סיכויי הריפוי ומגיעים לכ-90% ויותר! בישראל כבכל העולם מצוין חודש אוקטובר כחודש המודעות, הקורא לנשים להיבדק על פי ההנחיות, בהתאם לגילן".
לדברי דורון פסקינו: "למרכז דורון פסקינו פתרונות שיער, היסטוריה של שיתופי פעולה התנדבותיים עם האגודה, כמו גם לקיחת חלק בהפעלת המספרה ההתנדבותית בתל השומר ובמחלקה האונקולוגית בכל ימות השנה".
את הפסים לשיער ניתן להשיג בדורון פסקינו (ז'בוטינסקי 90, ר"ג), רשת חנויות האופנה SELECT ובאופטיקה עיניים (תרצה 17, ר"ג).