תפוזינה משיקה סדרת ענבים במהדורה מוגבלת, במיוחד לחג הפסח: ענבים ותות וענבים ופירות יער.
את ההשקה ילווה קמפיין טלוויזיה בכיכובה של הפרזנטורית רותם אבוהב. בנוסף, תעלה פעילות דיגיטל שמזמינה את הצרכנים לעצב תווית יין אישית עבור ילדיהם.
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מחקרים שערכנו מראים שטעם הענבים הוא אחד הטעמים האהובים במיוחד בקרב ילדים, בנוסף המכירות של טעם הענבים עולה בתקופת הפסח בשל היותו מתאים לשולחן החג. לכל מי שיש ילדים מכיר את הסיטואציה סביב שולחן החג שהילדים רוצים לטעום מהיין.. הפעילות הייחודית שלנו מאפשרת לצרכנים להכין תווית אישית הכוללת תמונה ושם של הילד ולמעשה לייצר עבורו בקבוק אישי משלו".
כתובת המיניסייט: www.tapuzina.co.il.
המותג תפוזינה מהווה 19% נתח משוק המשקאות הקלים, וצמח בשנה האחרונה ב19% אחוז בעוד שהקטגוריה בסטגנציה (לפי נתוני סטורנקסט כמותי 2016).
סדרת הענבים של תפוזינה מצטרפת אל טעמי תפוזינה האהובים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונים, לימונענע, תפוחים, דיאט תפוזים, דיאט אשכוליות.
מחיר שופרסל: 5.90 ש"ח.