שטראוס משיקה את מילקי Shot – "לרגעים בלי כפיות".
כולנו רגילים לאכול מעדן עם כפית… אבל במילקי החליטו להסתכל על הדברים קצת אחרת. אחד ממרכיבי המותג המרכזיים במילקי הוא החדשנות. מילקי הוא המותג החדשני ביותר במקרר החלב, כאשר בכל שנה נוספים בין 10 ל-15 מוצרים חדשים. ועכשיו – שוב מילקי מחדשים עם מילקי שוט, המאפשר ליהנות מהמעדן המפנק בלי כפית.
לדברי אלי איצקין, מנכ"ל שטראוס מחלבות, בעולם הדינמי שבו בני הנוער נמצאים כל הזמן בתנועה ועם טלפון סלולרי ביד, הכפית מהווה חסם לצריכת מעדנים ומכאן נולד מילקי Shot – מילקי שהצרכנים שלנו יכולים ליהנות ממנו ללא כפית.
מגיע במארז הכולל 6 יחידות של 130 מ"ל כל אחת.
הקמפיין כולל מהלך המשלב את כל המדיות, תחת הקונספט – "לרגעים בלי כפיות", מבית היוצר של רועי כפרי. זו הפרסומת החמישית למילקי מהיוצר רועי כפרי, וניתן לומר כי יש כאן כבר סדרה עם עוקבים נאמנים. התוצאות של המהלכים הקודמים היו יוצאות דופן בכל קנה מידה. מאות אלפי צפיות וויראליות ב-24 השעות הראשונות. צפייה מלאה בפרסומות (שארוכות משמעותית מהמקובל) של מעבר ל-60% נתון המייצג יחס של מעל ל פי 3 מפרסומת רגילה ברשת.
מחיר שופרסל למארז: 17.90 ש"ח.