סניקרס גול
"אתה לא עצמך שאתה רעב"
מרס ישראל יוצאת בחגיגת SNICKERS לקראת משחקי הכדורגל ובוחרת חגיגת גול יצירתית.
מרס ישראל יוצאת בפעילויות למותג הדגל האהוב שלה – סניקרס, לקראת קיץ 2018.
הפעילות פונה לקהל חובבי הכדורגל ותציע להם לשתף מחוויית ההצלחה והשמחה בצפייה במשחק כדורגל. במסגרת זו, חגיגה ב-SNICKERS תבדוק איך אתם חוגגים גול באופן היצירתי ביותר.
קונים חטיף סניקרס המשתתף במבצע ומצלמים את חגיגת הגול היצירתית ביותר שלכם, מעלים למיניסייט ייעודי ויכולים לזכות במסך סמסונג K4 איכותי.
משיווק מרס ישראל נמסר כי "החלטנו השנה למקד את הפעילות השיווקית בעולמות תוכן המשלבים את משחקי המונדיאל, המציעים פנייה חווייתית לקהלי היעד ומתבססים על ערכי המותגים והרוח הספורטיבית שלהם. האתגרים משלבים יצירתיות, סגנון אישי, יכולות ספורטיביות וכישורים חברתיים שהם מערכי המותגים המשתתפים.
הפעילות תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO שיעלה ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה ובסדרה של מבצעים לרגל משחקי הכדורגל בקיץ.
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ-100 שנה, המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.