5 סיבות לקנות איפור on-line
מחיר זול, נוחות, מבצעים, מידע ומבחר, הופכים את אתרי הקוסמטיקה למקום שבו הכי משתלם לקנות מוצרי איפור. הנה כל הפרטים.
לפי חברת המחקר S&P, ההכנסות ממסחר אלקטרוני עומדות כבר היום על 5% מסך הכנסות הקוסמטיקה בעולם. זה אולי נראה מעט, אך התעשייה כולה מגלגלת 325 מיליארד דולר בשנה ועד 2020 יחצו המכירות רף בלתי נתפס של 390 מיליארד דולר. בתוך כך, ב-2017 הניבה תעשיית הקוסמטיקה בארצות הברית הכנסות של 65.6 מיליארד דולר ובאירופה כ-83 מיליארד דולר.
העלייה בהכנסות ענף הטיפוח מתרחשת בד בבד עם שינויים בהרגלי הצריכה. כולם עוברים לאינטרנט ומנצלים אותו כדי להשוות מחירים בין אתרים וחברות בכל רחבי העולם, אז אין ממש סיבה לצאת מהבית ולעמוד בתור.
לא מאמינים? הנה 5 סיבות טובות לקנות איפור אונליין:
כי זה עולה פחות
צרכניות קוסמטיקה יכולות להזמין באינטרנט כמעט כל מוצר ומכל מקום בעולם. כתוצאה מכך, התחרות בין האתרים והחברות היא על המחיר. כל עוד המוצרים נשארים זהים, המחיר הוא הכלי היחיד שאתו אפשר לפתות את קהל היעד. המחירים באינטרנט זולים משמעותית בהשוואה לחנויות והפערים עשויים להגיע במוצרים מסוימים לעשרות אחוזים.
כי קל יותר לשמור על התקציב
קניות באינטרנט מומלצות כי הן מאפשרות לשמור על התקציב. זה לא קשור ספציפית לענף של טיפוח וקוסמטיקה אלא להרגלי הקניות אונליין לעומת הצרכנות המסורתית, אבל בתחום האיפור יש לזה משמעות מיוחדת כי מוצרי איפור פרימיום הם יחסית יקרים. קל לשמור על התקציב באינטרנט כי רואים בזמן אמת את מחיר הסל, כי אין מוכרות שמנסות לדחוף מוצרים ובגלל שיש פחות השפעה למניפולציות שיווקיות.
כי יש מבצעים והטבות
היבט נוסף של התחרות בין אתרי הקוסמטיקה באינטרנט הוא המבצעים. יש המון הטבות על קניות אונליין והשאיפה של החברות הגדולות היא למשוך אליהן לקוחות חדשים. בניגוד לחנות קוסמטיקה שבה גם העוברים והשבים הם חלק מקהל היעד הפוטנציאלי, באתרי אינטרנט התנועה חייבת להיות יזומה ומבצע היא שיטה מעולה להנעה לפעולה.
כי יש סרטונים ותמונות
אתרי קוסמטיקה מספקים ללקוחות את כל המידע הרלוונטי, לרבות סרטונים ותמונות. גולשים יכולים לצפות בהדגמות לפני שהם מחליטים איזה מוצר לקנות והם יכולים להשוות בין הפרטים המלאים, המחיר וחומרי הגלם או המרכיבים. הסרטונים והתמונות הופכים את חווית הצרכנות לטובה יותר ומעניקים מידע ששווה המון זמן וכסף עבור קהל היעד.
כי יש מבחר גדול יותר
אתרי קוסמטיקה וטיפוח יכולים להציע את כל המוצרים ללא תלות בזמינות במלאי. במידה והמוצר הספציפי לא זמין במחסנים, חברת הלוגיסטיקה תשיג אותו מהמחסן המרכזי ולאחר מכן תספק ללקוח. המבחר אפוא גדול יותר בהשוואה לכל חנות מסורתית והלקוחות מקבלים מענה מדויק לדרישות שלהם.