בית האופנה המוביל ארמני עושה השקה מחודשת למותג הצעיר Armani Exchange (ארמני אקסצ'יינג'), במטרה להנגיש את מותג הפרמיום היוקרתי לקהל הרחב. הפרזנטורית שנבחרה להוביל את קמפיין המותג העולמי שצולם בניו יורק ע"י הצלם הנודע ריקרדו וימרצטי היא הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה.
קולקציית הביכורים של משקפי השמש לנשים ולגברים תושק בישראל במהלך חודש ינואר ותשווק בלעדית ברשת אירוקה.
קולקציית ארמני אקסצ'יינג' לחורף 2017 היא בעיקרה יוניסקס ושואבת השראה מתרבות הרחוב הניו יורקית ומוסיקת הדאנס, כשהיא מאופיינת בקו צעיר, אורבני, צבעוני ונגיש, הפונה לקהל מגוון שלא מתפשר על נוחות ועדכניות. המשקפיים בולטים בזכות צבעוניות טרנדית בהתאם לצבעים החמים של העונה ולוגו מובלט על גבי ידיות המשקפיים.
המותג Armani Exchange הושק לראשונה ב-1991 בארצות הברית, ע"י מעצב העל ג'ורג'יו ארמני והוא נחשב לקו האופנה הנגיש ביותר מבית האופנה האיטלקי היוקרתי ארמני.
רשת אירוקה – הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מונה כיום כ-60 סניפים, המציגים את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש, מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם: MICHAEL KORS ,DOLCE &GABBANA ,GUCCI ,PRADA ,RAY-BAN ,SWAROVSKI ,FENDI MARC JACOBS ,DIOR ,CELINE ועוד, לצד משקפי שמש של המותג הפרטי. כמו כן מציעה הרשת מגוון משקפי ראייה איכותיים במבחר עיצובים וצבעים אופנתיים ובמחירים אטרקטיביים.
טווח מחירי קולקציית משקפי השמש לארמני אקסצ'יינג': 499 ש"ח עד 799 ש"ח.
לרגל ההשקה: 15% הנחה על כל הקולקציה, עד ה-31.1.17.
להשיג בלעדית ברשת אירוקה.