Beko מאריכה את חוזה החסות עם מועדון הכדורגל ברצלונה.
מכריזה על מינוי ג'רארד פיקה לתפקיד השגריר העולמי של יוזמת "לאכול כמו שחקן מקצועי".
חברת Beko, בעלת מותג מוצרי החשמל הביתיים, המוביל באירופה, הכריזה על הארכת חוזה החסות שלה עם מועדון הכדורגל ברצלונה, אשר יכלול מספר יוזמות משותפות במהלך שלוש העונות הבאות.
העסקה החדשה נחשפה במסיבת עיתונאים משותפת באודיטוריום קאמפ נואו. העסקה החדשה מבססת את Beko בתור שותפה ראשית ומעניקה לה את התואר של שותפת האימונים הרשמית של ברצלונה, וכן תמשיך לשמש כחברת מכשירי החשמל הביתיים המועדפת על מועדון הכדורגל ברצלונה.
סגן היו"ר של Beko, אלי י. קוץ' (Ali Y. KoV), אמר: "אנו שמחים להרחיב את מערכת היחסים שלנו עם מועדון הכדורגל ברצלונה, אחת מקבוצות הכדורגל הגדולות בעולם. Beko, כמו מועדון הכדורגל ברצלונה, ידוע בזכות היסטוריית רבת השנים של סטנדרטים גבוהים ורצון לשפר ולחדש. לא רק זאת, אנו מאמינים שלספורט יש יכולת מדהימה לחבר בין אנשים באמצעות ערכים משותפים, עבודה משותפת, רוח צוות ואתגר להשתפר מידי יום. לכן אנו גאים שמועדון ברצלונה עומד לצדנו, בעודנו פועלים להתרחב בעולם ולהצליח בשנים הבאות.
Beko פועלת למינוף המודעות למותג שלה באמצעות קהל האוהדים של ברצלונה אשר מונה כ-300 מיליון איש. המותג גם זכה להיות אחד משלושת נותני החסות המובילים ב-13 מדינות ובעיקר במדינות מזרח אירופה, בהן המודעות לחסות גבוהה ביותר. מאז תחילת העונה של 2014-2015, העונה שבה החלה החסות של Beko, החברה חתרה לצמיחה עקבית בספרד והפכה לאחד משלושת המותגים המובילים בשוק.
כמו כן, המודעות למותג המוביל למכשירי חשמל ביתיים עצמאיים גדלה גם באזור אסיה והאוקיינוס השקט, המזרח התיכון ואפריקה ובמזרח אירופה".
בתגובה על חתימת החוזה, נשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומאו (Josep Maria Bartomeu) הוסיף: "היום אנו חוגגים ומכריזים על הסכם שותפות אסטרטגי עם מותג גלובלי הנחשב לאחד המובילים בחמש יבשות ו-140 מדינות – BEKO. אנו מאוחדים במערכת יחסים של קרבה ואמון שהחלה בקיץ 2014. במהלך תקופה זו, ההצלחות הספורטיביות והתדמית העולמית של המועדון שלנו הקרינו גם על התדמית של BEKO. כתוצאה מכך, BEKO הפכה לשותפה ראשית לצד ראקוטן ונייקי. השותפות עם מותג מוביל בתחום חיונית לשמירה על מעמדנו בפסגת עולם הכדורגל, וכמו כן אנו עומלים על פיתוח פרויקט ההון העצמי הגדול שלנו, היכל בארסה והפרויקטים האסטרטגיים שיחזקו את מעמדנו ואת הייחוד שלנו ברמה הבינלאומית".
"לא סתם חסות אלא מטרה חברתית" – שני המותגים חולקים ערכים משותפים, המבוססים על הרצון לחולל שינוי אמיתי בחייהם של אנשים ברמה המקומית וברמה העולמית. החזון המשותף הזה הוביל ליוזמה גלובלית של Beko שנקראת "לאכול כמו שחקן מקצועי", והיום Beko ומועדון ברצלונה מכריזים על מינויו של ג'רארד פיקה (Gerard Piqu`e) לתפקיד השגריר הבינלאומי של התוכנית.
המטרה של "לאכול כמו שחקן מקצועי" היא לעזור לטפל במגפה העולמית של השמנת יתר בקרב ילדים, על ידי מתן סיוע להורים ולילדים והעברת החשיבות של תזונה נכונה על ידי הצגת התזונה של הגיבורים ומה שהם אוכלים בכדי לשמור על כושר מצוין.
השגריר של Beko בתוכנית "לאכול כמו שחקן מקצועי" וכוכב ברצלונה ג'רארד פיקה אמר בתגובה: "אני נרגש מאוד לשמש השגריר של קמפיין כל כך חשוב ומהפכני. מכיוון שהתחלתי להתאמן בגיל צעיר, למדתי להבין את החשיבות של תזונה נכונה, וכיום בתור אב לשניים, אני חש שהיום זה חשוב יותר מתמיד. הסטטיסטיקה העולמית בנוגע להשמנת יתר בקרב ילדים מזעזעת ואינה מראה סימנים של שיפור, ולכן אני גאה לעבוד עם Beko ועם הקבוצה שלי, כדי לעזור להתמודד עם הבעיה העולמית הזו".
אודות Beko
Beko הוא מותג מוצרי חשמל ביתיים בינלאומי מקבוצת ארקליק ArVelik ואחד מנותני החסות הראשים של ברצלונה. החברה מציעה מגוון מוצרים לרבות מכשירי חשמל גדולים, מזגנים ומכשירים קטנים. Beko הוא מותג מכשירי החשמל הביתיים העצמאיים, המוביל באירופה ובמגזר המוצרים הלבנים ושמר על מעמדו בתור המותג בעל הצמיחה המהירה ביותר בכלל השוק האירופאי בין השנים 2000-2016. הודות לעמדת המובילות שלה, Beko היא אחת מהשחקניות החשובות ביותר בשוק מכשירי החשמל הביתיים בבריטניה ומחזיקה בעמדה מובילה בשוק המוצרים הלבנים בצרפת ובפולין.
חברת ברימאג המייבאת ומשווקת מגוון רחב של מותגים בינלאומיים מובילים, משווקת את מוצרי בקו בישראל.