מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's מגיע לעיר הבירה: משיק חנות נוספת בקניון מלחה ירושלים. Kiehls פונה לקהלים רבים ומגוונים, מציע שירות אישי ופילוסופיית "נסה לפני שתקנה" הכוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות. לדברי קובי אזולאי, מנהל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "כחלק מהאסטרטגיה העולמית נפתחות חנויות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. ירושלים, מהווה פוטנציאל הודות לאוכלוסיות השונות והמגוונות החיות בה".
Kiehl's – מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק בימים אלה חנות נוספת בקניון מלחה, בירושלים. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-50 מ"ר ומציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח לנשים, גברים ותינוקות. עד כה מפעיל המותג 4 חנויות בישראל – בקניון רמת אביב, בדיזנגוף סנטר, בקניון TLV FASHION בתל אביב ובעופר גרנד קניון חיפה.
בכירי הנהלת לוריאל ישראל, בראשם קובי אזולאי – מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה, דורית וידבסקי – מנהלת התקשורת של לוריאל ישראל והילה ולדמן מנהלת הריטייל של המותג, עלו ביום חמישי האחרון (20.7) לירושלים, לרגל השקת פתיחת הסניף החמישי של מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, בקניון מלחה.
האירוע, שעוצב בסגנון ניו-יורקי, ברוח עיצוב החנויות בחו"ל ומשלב סגנון בית מרקחת מהמאה ה-19 עם אלמנטים מודרניים, כלל מינגלינג, גזירת סרט וחשיפת הסניף, עם הסבר על המותג והשקת מוצרים חדשים.
את האירוע פתח קובי אזולאי – מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל, שדיבר על סיפור ההצלחה העולמי של המותג Kiehl's ואמר, שכחלק מהאסטרטגיה העולמית נפתחו חנויות במיקומים מרכזיים במרכז הארץ וכעת, עם הביקוש, מתרחב המותג לאזורים נוספים.
בתום הטקס נהנו האורחים משירות שניתן על ידי הצוות המקצועי של החנות, שכלל התנסות במגוון המוצרים תוך הסבר על פילוסופיית השיווק המבוססת על קונספט חלוקת הדוגמיות לכל מבקר בחנות. הקונספט יוצא הדופן הזה מאפיין את קילס מאז ייסודה.
המותג Kiehl's פונה לקהלים רבים ומגוונים, אלו שאוהבים לבחור את המוצרים לבד, כאשר הגישה למדפים קלה ונוחה בליווי מידע על המוצרים, ואלו שאוהבים לקבל שירות הכולל ייעוץ של נציג החברה המגיע עם ניסיון וידע רב הכולל בדיקה של סוג העור כפי שהיה נהוג בבתי המרקחת האותנטיים. הנציגים לובשים חלוק מסורתי לבן גם כן על פי מסורת הנהוגה בבתי מרקחת.
Kiehl's מציע קו מוצרים מתקדמים וממוקדים, שהושקו בשותפות בין הכימאים של המותג לבין פאנל של דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה עולמית, המוצגים במבנה באופן פונקציונלי, המאפשר ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.
בין החוויה העיצובית המשלבת שיק מודרני ניתן לפגוש אלמנטים חוזרים המלווים את המותג בכל חנויות הרשת ומזוהים איתו ועם תחביביו והרפתקאותיו של מייסד המותג, אהרון מורס ומשפחתו לאורך הדורות, כגון: אופנוע הארלי דיווידסון אותו הכניס כמוטיב לרוח ההרפתקנות ו-Mr. Bones – שלד המסמל מדע ורפואה, אשר בעבר, אף שימש אותו למתן הסברים ללקוחות על פעולות גוף האדם.
Kiehl's – מותג הטיפוח הניו-יורקי הוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים המופקים בתנאים מחמירים תחת פיקוח קפדני ובשימוש חומרים טבעיים המבוססים על מדע מתקדם.
לישראל נכנס המותג Kiehl's בשנת 2013 עם פילוסופיית ההתנסות הייחודית שלו (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה" הכוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות.
למותג מגוון רחב של למעלה מ-200 מוצרים, הכולל מוצרים לעור הפנים, הגוף והשיער, מוצרים ייעודיים לתינוקות, וקו ייחודי לגברים.
טווח המחירים בחנות נע בין 45 ש"ח ל- Lip Balm ועד ל-399 ש"ח לסרום עיניים.
חנויות Kiehl's:
קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2. טלפון: 03-6053677.
דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה. טלפון: 03-5221417.
TLV FASHION MALL בקומת 1-. טלפון: 03-7397377.
עופר גרנד קניון חיפה קומה 2. טלפון: 04-8122400.