לרגל חודש המודעות לסרטן השד הנערך באוקטובר 2018
בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה. 30% מהסכום שייאסף ממכירתה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן לקידום המאבק בסרטן השד.
קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בעולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".
בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי המותג קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו-30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.
הקולקציה הוורודה של GOLBARY תשווק בכל סניפי המותג במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי, והיא כוללת מגוון רחב של פרטי אופנה ורודים, במחירים מיוחדים, כמו: ז'קטים, עליוניות, סריגים, שמלות, צעיף, כפפות, תיק, ארנק, מטרייה ועוד.
כמו כן עיצב המותג חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות.
30% מהכנסותיה של הקולקציה הוורודה יועברו לאגודה למלחמה בסרטן לקידום המאבק בסרטן השד.
מחירים לצרכן של הקולקציה הוורודה
חולצת "חיה בסרט ורוד": 79.90 ש"ח.
שמלה: 349.90 ש"ח.
ארנק: 59.90 ש"ח.
ז'קט: 249.90 ש"ח.
כפפות: 79.90 ש"ח.
מטרייה: 69.90 ש"ח.
צעיף: 99.90 ש"ח.
תיקים: 119.90-149.90 ש"ח.
ניתן להשיג את הקולקציה הוורודה ברשת גולברי וגם באתר האונליין, בלחיצה כאן >>