מותג בינלאומי חדש ליפאורה – Dilmah מותג התה המוכר והותיק מסרי לנקה מגיע לישראל
יפאורה משיקה בישראל סדרת משקאות תה קר, של מותג התה הבינלאומיDilmah , אחד ממותגי התה המוכרים בעולם
הסדרה כוללת משקאות תה קר שחור וירוק בטעמי: אפרסק, לימונית-לואיזה וג'ינג'ר-לימון ודבש
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "אנחנו שמחים להרחיב את ענף המשקאות הקלים בישראל עם מותג פרימיומי הישר מסרי לנקה, בירת התה העולמית. Dilmah, מותג התה היחיד המציע תה קר אמיתי ממיצוי תה טבעי ומתכתב עם הטרנד העולמי לחוויה קולינארית, אותנטית ואיכותית."
על Dilmah
Dilmah Ceylon Tea, חברת התה הבינלאומית מהמוכרות והטובות בעולם, הוקמה ע"י Merrill J. Fernando בסרי לנקה ב-1985 והפכה לאחת מיצרניות התה המוכרות בעולם, הדוגלת באיכות, אותנטיות ומציעה מגוון רחב של סוגי תה. חליטות התה של דילמה מיוצרות מעלי תה טריים הנקטפים ידנית, אותם מגדלת החברה בסרי לנקה.
למייסד Dilmah היה חזון – להציע לצרכנים את התה הטוב ביותר באמצעות המחויבות לטעם של תה טרי וטבעי מעלי תה אמיתיים, לצד מטרה אתית, והיא האג'נדה שלו, להשפיע בדרך הומניטרית וסביבתית על הקהילה והמערכות האקולוגיות.
Merrill הקדיש את חייו לתה והמותג הפך לאחד המותגים המרכזיים והמזוהים עם סרי לנקה. הוא זכה בין היתר בפרס נובל לשלום ב-2015 ובפרסים בינלאומיים על פועלו ותרומתו לחברה ולמדע. הוא נפטר השנה בגיל 94 ובנוDilhan מוביל את ניהול החברה.
Dilmah הינה חברה משפחתית עם מעל ל-20,000 עובדים כאשר לאחרונה הצטרף גם הדור השלישי לחברה.
התחייבותו של Merrill לשרת את האנושות בטוב לב באמצעות עסקיו לאנשים ולטבע, זה למעשה הלב של Dilmah, שהטיבה עם אלפי אנשים בסרי לנקה וברחבי העולם.
חברת Dilmah בעלת מחזור מכירות שנתי של מעל ל- 500 מיליון דולר ועם ייצור של מעל 5,500 טון תה בשנה. חליטות התה החם של Dilmah נמכרות ב-126 מדינות ברחבי העולם.
ב-3 שנים האחרונות עבר המותג מתיחה למשקאות התה הקר הטבעי, אשר נמכר ב-15 מדינות עם כוונה להתרחב למדינות נוספות בעולם.
Dilmah בישראל
יפאורה תשיק את התה הקר של Dilmah, תה ירוק ותה שחור, בבקבוקים אישיים (350 מ"ל) ומשפחתיים (1 ליטר) ובשלושה טעמים:
תה שחור ג'ינג'ר, לימון ודבש
תה שחור אפרסק
תה ירוק לימונית לואיזה
כל מוצרי Dilmah הינם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.