מותג היוגורט 'יופלה' משיק סדרת שלגונים על בסיס יוגורט ופירות.
יופלה, מותג היוגורט המוביל מבית תנובה, יוצא לראשונה ממקרר החלב, מתרחב לקטגוריית הגלידות ומשיק שתי סדרות שלגונים על בסיס יוגורט, לרבות פיתוח חדשני של שלגונים עם חתיכות פרי אמיתי – מוצר ראשון מסוגו בישראל. בכך יופלה מצטרף לטרנד של פינוק לגיטימי המבוסס על יוגורט ופרי.
במסגרת ההשקה החדשנית של יופלה, יוצעו שתי סדרות שלגונים המשלבים יוגורט ופרי, אשר נועדו לתת פתרונות לצרכנים המחפשים פינוק, שאינו מושחת מדי ואינו עתיר קלוריות:
- Yogurt Freezy mixed – שלגוני יוגורט 3.1% שומן, ראשונים מסוגם בישראל המשלבים חתיכות פרי, בטעמי תות, אפרסק ופירות יער. עד כ-118 קלוריות ליח'.
- Freezy yogurt& FRUIT – שלגוני יוגורט 1.3%-1.6% שומן במעטפת שרבט פרי. בטעמי תות, אננס ומנגו – פסיפלורה. עם 50% פרי בשרבט עד כ-78 קלוריות ליח'.

השלגונים פותחו ויוצרו בשיתוף עם "גלידות פלדמן" וישווקו ברשתות השיווק, בנקודות נבחרות בשוק הפרטי ובנקודות המכירה של גלידות פלדמן ברחבי הארץ, הן במארזים והן כשלגונים בודדים.
יופלה פרי הוא המותג המוביל בקטגוריית יוגורט פרי עם נתח שוק של כ-38%. הכניסה לתחום הגלידות נועדה ליצור עבור המותג מנוע צמיחה חדש בתחום שנושק לו. "טרנד הגלידות שמבוססות על יוגורט ופירות הוא טרנד עולה בישראל ומתכתב עם אחת המגמות המובילות בשנים האחרונות – פינוק לגיטימי המבוסס על חומרי גלם טובים. כניסה לקטגוריית הגלידות היא התרחבות טבעית ליופלה שמביא לקטגוריה הזו ערכים של פינוק לגיטימי ופאן", אומרת מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב, תנובה.
מותג יופלה – הושק בישראל בשנת 2001 על ידי תנובה וכיום יופלה הינו המותג המוביל בישראל בתחום יוגורט הפרי, ומחזיק במגוון מוצרים איכותיים. עכשיו המותג נכנס גם למקרר הגלידות.