חברת ניל מג'סטיק גאה להשיק בישראל את הלהיט של הקיץ: FRESH BAR MOJITO
משקה קליל ומרענן בטעם הקוקטייל הקלאסי – מוחיטו מוגז בטעם לימון ליים עם עלי מנטה בפחית, ללא אלכוהול.
המשקה הלטיני האהוב והפופולארי ברחבי העולם עושה עלייה בימים אלה לישראל וכובש את הברים והמסעדות ברחבי הארץ. מהיום, כבר אין צורך בנהג תורן אחרי כל בילוי לילי או מסיבה טובה.
FRESH BAR MOJITO – משקה מוחיטו מוגז בטעם למון ליים עם ניחוח מנטה טרייה שאינו מכיל אלכוהול מגיע אלינו בטעם חדשני ומרענן ולכן, הוא מעניק את האלטרנטיבה המושלמת בכל יציאה מהבית.
FRESH BAR MOJITO עשוי חומרי טעם וריח טבעיים ואינו מכיל צבעי מאכל או נתרן. ייחודו בא לידי ביטוי בטעם ובניחוח שלו הלמון ליים מוכר בזכות טעמו המעודכן הנחשב לסוג לימון השייך למשפחת ההדרים.
לדברי האני נבסו – מנכ"ל חברת ניל מג'סטיק: "כבעלי ניסיון עשיר בתחום המשקאות, זיהינו בשנים האחרונות בקרב הקהל הצעיר צורך הולך וגובר במשקה הנותן מענה אלטרנטיבי בדמות קוקטייל מרענן וכייפי, אבל כזה שאינו מכיל אלכוהול. פרש בר מוחיטו נותן לקהל שלנו יכולת בחירה מושלמת ועונה בדיוק על הצורך הזה של החלופה לאלכוהול, ערבוב או משקה קל בטעם לימון ליים מוגז".
FRESH BAR MOJITO מגיע אל המדפים בפחית ירוקה מעוצבת בשפה טרנדית וצעירה.
ההשקה תתמך בקמפיין פרסום, בפעילות יחסי ציבור רחבה, אירועי קידום מכירות, במסגרתם תינתן חסות בברים נבחרים ברחבי הארץ ובפסטיבלים, שלטי פרסום, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות. עלות הקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון ש"ח.
מחיר מומלץ לצרכן: 5-8 ש"ח.
כמות בפחית: 330 מ"ל.
המלצת הגשה: לשים בפריזר כחצי שעה לפני הטעימה הראשונה.
כשרות: פרווה בהשגחת הרבנות ישראל.
להשיג בנקודות מכירה בכל הארץ, חנויות נוחות וקיוסקים ובהמשך ברשתות השיווק המובילות.